جوزف کوبوتا لادیکا کارگردان قسمت اول از فصل دوم The Terror شد

19 October 2018 - 16:43

در صورتی که شما تابحال چیزی از سریال دیدنی شبکه‌ی AMC یعنی The Terror «ترور» نشنیده باشید، باید به شما بگوییم که این سریال یک آنتولوژی بود که فصل دوم آن با شورانرهای جدید و داستانی تازه ساخته خواهد شد. فصل دوم، توسط الکساندر وو (Alexander Woo) خالق True Blood و مک بورنستین (Max Borenstein) نویسنده‌ی Kong: Skull Island و در ده قسمت ساخته خواهد شد و الکساندر وو شورانر آن خواهد بود. فصل جدید در جنگ جهانی دوم و در یک فضایی بی‌نظیر از یک جامعه‌ی آمریکایی-ژاپنی دنبال می‌گردد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

به گزارش خبرگزاری Deadline، جوزف کوبوتا لادیکا (Josef Kubota Wladyka) کارگردان Narcos، کارگردانی قسمت اول این فصل جدید را برعهده خواهد داشت. وو در این رابطه گفت:

ما بسیار خوشحالیم که به آرزویمان رسیدیم و جوزف کوبوتا لادیکا را به کارگردانی انتخاب کردیم. نه تنها او یک استعداد ثابت شده است، بلکه او یک ژاپنی آمریکایی است و می‌تواند یک ارتباط شخصی با این اثر برقرار کند.

دیگر افتخارات لادیکا در کارگردانی عبارتند از سریال‌های Fear the Walking Dead از AMC و Animal Kingdom از شبکه‌ی TNT و Outcast از Cinemax.

ما هنوز نمی‌دانیم که چه بازیگرانی قرار است در فصل دوم این سریال بازی کنند اما باتوجه به تیم بازیگری فصل اول، می‌توان حدس‌هایی زد. AMC قول داده است که سریال تا ۲۰۱۹ آماده شود. تا آن زمان سینما گیفما حتما اخبار بیشتری از «ترور» را برای شما پوشش خواهد داد.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.