کیتی سریف یکی از نقش‌های کلیدی Annabelle 3 را ایفا خواهد کرد

19 October 2018 - 18:30

پایگاه خبری ددلاین از اضافه شدن کیتی سریف (Katie Sarife) به فیلم “آنابل۳” از دنیای احضار که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است و به عنوان یکی از نقش‌های کلیدی این فیلم، می‌گوید. سریف نقش دوست، دختر‌ خاله‌ی جودی و خود جودی وارن را در این درام ترسناک ایفا خواهد کرد‌. لطفا در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریف بیشتر بخاطر بازی مینی سریال تلویزیونی Youth & Consequences در نقش سارا هارلی و همچنین حضورش در Girl Meets World در نقش مارلی ایوانس، شناخته می‌شود. این بازیگر جوان در برنامه‌های تلویزیونی دیگری از جمله Supernaturals و Sketchy نیز نقش آفرینی کرده است. علاوه بر “آنابل۳” می‌توانیم شاهد هنرنمایی او در پروژه‌های دیگری همچون فیلم کمدی تلویزیونی Oversharewritten که توسط سالومه برزینر (Salomé Breziner) کارگردانی می‌شود، نیز باشیم.

آنابل۳”، ششمین عنوان فرنچایز “احضار” است که پروژه‌ی آن توسط استودیو برادران وارنر برداشته شده است. داستان از این قرار است که عروسک آنابل به جایی برده می‌شود (اتاق لوازم مصنوعی و دیگر عروسک‌های شیطانی) که دیگر نمی‌تواند انتقام بگیرد و خرابی به بار آورد. آنابل با حضورش، شیطان اتاق را بیدار می‌کند و این‌بار دختر ده ساله‌ی وارن‌ها، جودی را مورد هدف قرار می‌دهد. جودی کوچولو در کنار خواهرش (دختر خاله‌ی نوجوانش) و دوست دختر خاله‌اش در مقابل آن عروسک شیطانی قرار می‌گیرند.

دنیای The Conjuring جیمز وان را در منصب کارگردانی فیلم‌های Conjuring در اختیار دارد که اولین اسپین‌آف آنابل، Annabelle: Creation را ساخت و فیلم جدید The Nun را می‌سازد.‌ سال گذشته اعلام شد که برای فیلمی براساس Crooked Man برنامه‌هایی در نظر گرفته شده، در حالیکه فیلم سوم Conjuring نیز در دست ساخت است.

گری دوبرمن، نویسنده فیلم‌های آنابل، با این فیلم جدید، اولین حضورش در منصب کارگردانی را تجربه می‌کند. دوبرمن نویسنده The Nun نیز است که هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور) اکران می‌گردد. او فیلم موفق نیولاین، IT را نوشته و مشغول نوشتن سری دوم آن است.

جان آر.‌لونتی، اولین سری آنابل را در سال ۲۰۱۴ کارگردانی کرد که فروش ۲۵۷ میلیون دلاری با بودجه ۶.۵ میلیون دلاری‌اش داشت. در حالی که سری دوم آنابل در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ توانست با بودجه ۱۵ میلیون دلاری‌اش، ۳۰۶.۵ میلیون دلار بفروشد.

کمپانی Atomic Monster جیمز وان و شرکت پیتر سافران سری سوم‌ را تولید می‌کنند.‌ قرار است سری سوم آنابل، سوم ژوئیه ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۹۸) توسط New Line Cinema اکران گردد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.