مت ریوز و هایلی استینفلد فیلم Idol را می‌سازند

19 October 2018 - 19:05

هایلی استینفلد (Hailee Steinfeld) فقط یکی از بهترین بازیگران زن هالیوود نیست بلکه خواننده بااستعدادی است که آهنگ‌هایش در بین قشر نوجوان، طرفداران زیادی دارد که از دنباله‌های Pitch Perfect با صدای او آشنا شدند. برای همین چیز عجیبی نیست که او در فیلم موزیکال Idol بازی خواهد کرد و آن را به همراه فیلم‌ساز موفق، مت ریوز (Matt Reeves) تولید می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارش سایت خبری ددلاین، نتفلیکس در حال بستن قرارداد فیلم Idol است و یونیورسال و پارامونت را از سر راه برداشته است. نتفلیکس امسال با کمدی‌های رومانتیکی مانند The Kissing Booth و To All the Boys I Loved Before به موفقیت بزرگی دست یافت و سرویس پخش آن مخاطبین زن زیادی پیدا کرده است. فیلم‌های موزیکال همگی طرفدار پیدا کرده‌اند: A Star Is Born و Teen Spirit و Wild Rose در تورنتو فروش خوبی داشته‌اند.

مت کینگ (Matt King) فیلم‌نامه Idol را نوشته که ارتباطی با The Devil Wears Prada و All About Eve دارد. استینفلد نقش دختری را بازی می‌کند که دستیار یک ستاره پاپ است و سعی دارد مثل او شود. بازیگر این ستاره پاپ هنوز مشخص نگردیده و مشخص نیست تولید آن چه موقع شروع می‌شود و ابتدا به کارگردان نیاز دارد چون ریوز مشغول ساخت بتمن است.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.