جان کرازینسکی فیلم‌نامه دنباله A Quiet Place را می‌نویسد

19 October 2018 - 21:04

در سالی که یکی از بهترین لحظات در تاریخ ژانر وحشت رقم خورد، A Quiet Place به موفقیت زیادی در باکس آفیس دست یافت. این فیلم همه را غافلگیر کرد، فیلمی که جان کرازینسکی (John Krasinski) آن را کارگردانی کرد و در کنار همسر واقعی‌اش، امیلی بلانت (Emily Blunt) بازی کرد. این فیلم، داستانِ خانواده‌ای است که سعی بر نجات یافتن از دنیایی را دارد که موجودات خارجی با شنیدن کوچکترین صدایی، انسان‌ها را شکار می‌کنند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم اوایل امسال با فروش ۳۳۴.۵ میلیون دلار به موفقیت بزرگی دست یافت و استودیو تاریخ ۱۵ مه ۲۰۲۰ را برای اکران دنباله آن در نظر گرفته، تاریخی که زمان زیادی به عوامل برای ساخت آن می‌دهد. مشخص نبود کرازینسکی برای نوشتن یا کارگردانی فیلم باز می‌گردد اما وی در تئاتر Silver Screen در مراسم Q&A در لس‌آنجلس اعلام کرد فیلم‌نامه این دنباله را می‌نویسد و در حال حاضر مشغول نوشتن آن است.

این بازیگر همانطور که توضیح داده، قرار بوده این فیلم تنها یک تجربه‌ی یکباره باشد تا اینکه استودیو به ساخت دنباله آن چراغ سبز نشان داد. وی اظهار داشت:

من فقط قصد داشتم یک فیلم بسازم و کمی هم به دنباله فیلم فکر کرده بودم اما می‌دانستم راه به جایی نمی‌برد. برای همین به استودیو گفتم بروند سراغ یکی دیگه.

اما با اینکه استودیو به سراغ فیلم‌سازهای دیگری رفت، ایده‌ی کرازینسکی با او ماند و با اندرو فورم از Platinum Dunes صحبت کرد:

آن‌ها درباره این موضوع شنیدند و من با درو صحبت کردم و او به من گفت درباره‌اش فکر می‌کند. و بعد من با خودم فکر کنم که این ایده عملی است و برای همین دنباله را می‌نویسم.

فیلم اول را بریان وودز (Bryan Woods) و اسکات بک (Scott Beck) نوشتند اما وقتی قرار شد کرازینسکی کارگردانی این فیلم را انجام دهد، فیلم‌نامه را تغییر داد و چند بخش حیاتی و مهم به آن اضافه کرد.‌ کرازینسکی روی صحنه ابتدایی فیلم کار کرد که عمدتا فلش‌بک است و برای موجودات خارجی فیلم داستان ساخت. او جزئیات دیگری درباره زندگی در دنیای A Quiet Place را به فیلم‌نامه افزود: پا برهنه راه رفتن. کرازینسکی این هفته در برنامه جیمی کیمل گفت که نقش یکی از آن هیولاها را نیز بازی کرده است. جای تعجب ندارد که استودیو خواهان بازگشت اوست.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.