تصویر منتشر شده از جلسه اول دوبله انیمیشن شیرشاه

19 October 2018 - 22:30

دیزنی در بازسازی لایو‌اکشن انیمیشن‌های خود به موفقیت عظیمی رسیده است. و سال آینده کلاسیک محبوب The Lion King (شیر شاه) اکران می‌گردد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جان فاورو (Jon Favreau) کارگردانی این فیلم جدید را با حضور بازیگران جدیدی همچون دونالد گلاور (Donald Glover) در نقش سیمبا، سیث روگن (Seth Rogen) در نقش پومبا و بیلی ایکنر (Billy Eichner) در نقش تیمون بر عهده دارد. روگن در شبکه‌های اجتماعی جلسه‌ی ضبط صداگذاری را با دوستانش جشن گرفته و از اعضای جدید فیلم تصویری منتشر کرده است.

گلاور چند ماه گذشته سخت مشغول کار بر سر این فیلم بوده و اعتراف کرده که بنابر دلایلی این کار خیلی سخت بوده است.

ما ضبط صدا را برای شیرشاه شروع کردیم و یک کم کار پیچیده است‌. حداقل از نظر من سخت بود. وقتی بیانسه را می‌بینم که می‌خواند، به خودم می‌گویم: این خیلی خاص است. خب لیریک‌ها را که داریم و من هم همه را بلد هستم! نگران نباش. من کلاس چهارم بودم که این انیمیشن ساخته شد.

او افزود: کار کردن روی این فیلم خیلی خوب است چون همه طرفدار آن هستند و هرکس در این کار نقش دارد، این را به خوبی می‌داند.

جان فاورو در موج جدید لایو‌اکشن دیزنی در کلاسیک‌های انیمیشنی مانند کتاب جنگل همراه بوده است. حالا او برای بازگویی انیمیشن دیگری هیجان‌زده است.

این آرزوی هر کارگردانی است که تیم با استعدادی برای بازسازی یک فیلم داشته باشد.

خلاصه فیلم بدین صورت است:

شیرشاه جدید به کارگردانی جان فاورو سفرهای شیرشاه به دشت‌های آفریقایی است، جاییکه شاه آینده به دنیا می‌آید. سیمبا مانند پدرش، شاه موفاسا، است و سرنوشت سلطنتی خود را ادامه می‌دهد. اما همه از آمدن این شیر جدید خوشحال نیستند. اسکار، برادر موفاسا، و وارث سابق پادشاهی، برنامه‌هایی برای خود دارد. جنگ بر سر Pride Rock با خیانت، تراژدی و درام همراه می‌شود و سرانجام به خروج سیمبا ختم می‌شود. سیمبا با کمک دو دوستش راهی پیدا می‌کند تا بزرگ شود و چیزی که حق‌اش است را پس بگیرد.

شیرشاه، ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۹ راهی سینماها می‌شود.

منبع: کامیک‌بوک

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.