نخستین پوستر دنباله‌ی فیلم Happy Death Day نویدبخش بازگشت قاتل است

20 October 2018 - 15:00

کمپانی‌های بلوهاوس (Blumhouse) و یونیورسال (Universal) اولین پوستر فیلم Happy Death 2U را منتشر کرده‌اند. برای آن‌هایی که فیلم نخست را ندیده‌اند: یک دانشجو به نام تری گلبمن (Gelbman) در وضعیتی همچون فیلم Groundhog Day «روز موش خرما» گرفتار آمده و آخرین روز زندگی‌اش را بارها و بارها تجربه می‌کند تا در نهایت قاتل را می‌یابد. اما به نظر می‌رسد که تری زمانی برای لذت بردن از پیروزی‌اش در اختیار نداشته باشد چراکه باید برای دنباله‌ی این اثر بازگردد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

جسیکا روث (Jessica Roth) بازیگر نقش تری در مصاحبه‌ای درباره‌ی دی‌ان‌اِی (DNA) مشترک میان دنباله‌ی این اثر و فیلم Back to the Future «بازگشت به آینده» صحبت کرده است.

کریس (لاندون) در دنباله‌ی این اثر کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است و آن‌گونه که او برایم توصیف‌اش کرد آن را از یک فیلم ترسناک-و من نمی‌گویم که این قسمت اول فقط یک فیلم ترسناک بوده بلکه فیلمی ترسناک کمدی و رمانتیک است- به فیلمی از ژانر «بازگشت به آینده» ارتقا داده است. در این دنباله ما ماجرا را از همان جایی که به پایان رسید پی می‌گیریم. بسیاری از چیزهایی که در قسمت اول فرصت توضیح داده شدن نیافتند در این قسمت توضیح داده می‌شوند و این دنباله همه چیز را ارتقا می‌دهد. من خیلی خوشحال شدم که ما در این قسمت جدید صرفا قرار نیست که بر همان چیزهایی که در قسمت اول برای مخاطبان جذاب بود انگشت بگذاریم چراکه خیلی زود تکراری می‌شوند.

منبع:Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.