نتفلیکس پخش سریال لوک کیج را کنسل کرد

20 October 2018 - 16:00

پخش سریال لوک کیج محصول مارول بعد از فصل دوم توسط نتفلیکس کنسل شد. در سال ۲۰۱۳، بخش تلویزیونی مارول و نتفلیکس قراردادی امضا کردند تا سریال‌های دنیای سینمایی مارول را پخش کنند. این قرارداد در سال ۲۰۱۵ رسما با پخش فصل اول Daredevil اجرایی شد. بعد از آن سه سریال تلویزیونی دیگر نیز پخش شدند: جسیکا جونز، لوک کیج و مشت آهنی. به دنبال پخش این سریال‌ها، مارول و نتفلیکس، چهار قهرمان را برای ساخت مینی‌سریال مدافعان کنار هم قرار داد. آن‌ها اسپین‌آف The Punisher را اواخر سال ۲۰۱۷ روی آنتن بردند. در ادامه خبر با سایت سینماگیمفا همراه باشید.

در آغاز، سریال مارول و نتفلیکس با شروع دردویل، جسیکا جونز و ‌لوک کیج به موفقیت‌ حیاتی دست یافتند. هرچند مشت آهنی و مدافعان با استقبال زیادی مواجه نشدند و سریال The Punisher نیز مانند دیگر سریال‌ها مورد توجه واقع نشد. حالا نتفلیکس دومین سریال تلویزیونی مارول را کنسل کرده، این در حالی است که مشت آهنی هفته گذشته کنسل شد.

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر، نتفلیکس لوک کیج را بعد از دو فصل کنسل کرد. این خبر یک هفته بعد از کنسل شدن مشت آهنی و درست روزی که فصل سوم دردویل پخش شد، اعلام گردید. قبلا گفته شده بود احتمال تمدید لوک کیج هست. حالا هالیوود ریپورتر اعلام کرده لوک کیج کنسل شده چون بر سر ساخت فصل سوم اختلاف نظر وجود داشته است. مارول و نتفلیکس درباره این مسئله بیانیه مشترکی منتشر کردند:

متاسفانه لوک کیج برای فصل سوم باز نخواهد گشت. بخش تلویزیونی مارول و نتفلیکس از شورانر، نویسندگان، بازیگران و عوامل سریال که قهرمان هارلم را طی دو فصل گذشته، زندگی بخشیدند و تمامی طرفداران برای حمایت‌شان از سریال تشکر می‌کند.

با اینکه سریال مشت آهنی مخاطبین زیادی در فصل دوم داشت، فصل دوم لوک کیج سریالی را بالا کشید که یکی از بهترین و تحسین‌ شده‌ترین سریال‌های تلویزیون بود. عجیب است که لوک کیج کنسل شده هرچند نمی‌دانیم چه تعداد مخاطب داشته است. بنا بر گزارش هالیوود ریپورتر، این مسئله ربطی به تعداد مخاطبین یا نظر منتقدین ندارد و فقط توافق میان مارول و نتفلیکس مبنی بر نساختن فصل اضافی است.

روی هم رفته، کمپانی اصلی تلویزیون مارول، دیزنی، سرویس پخش خود را در سال ۲۰۱۹ راه اندازی می‌کند و قبلا گفته شده بود مارول سریالی با استفاده از شخصیت‌های فیلمش مانند لوکی و اسکارلت می‌سازد. اگر دیزنی بخواهد به برنامه‌ریزی جدید مارول وفادار بماند، آن‌ها باید قرادادشان با نتفلیکس را تمام کنند. هرچند تنها یک فرضیه است و نتفلیکس اصرار دارد آن‌ها تنها قدرت کنسل یا تمدید سریال‌های مارول را دارند نه دیزنی. اما شایان ذکر است که قرارداد اصلی آن‌ها بعد از مدافعان به پایان رسیده و هرگونه قراردادی مبنی بر ساخت فصل اضافی و سریال به نتفلیکس و دیزنی ربط دارد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.