هنری کویل تصویر جدیدی از پشت صحنه The Witcher منتشر کرد

21 October 2018 - 14:30

حالا که تولید سریال The Witcher شبکه نتفلیکس آغاز گردیده، زمان آن رسیده تا بازیگران آن در قالب شخصیت‌هایشان فرو روند. هنری کویل، مرد آهنی، نقش قهرمان داستان، گرالت از ریویا را بازی می‌کند؛ مرد سرسختی که با جنگیدن و مبارزه کردن غریبه نیست و در حال آموزش دیدن برای تبدیل شدن به شخصیت آتشینی است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ستاره‌ی نتفلیکس در صفحه اینستاگرام خود تصویری از کارِ سخت پشت صحنه منتشر کرده است. در این تصویر، هنری کویل ریلکس را می‌بینیم که خارج از تریلر خود بعد از تمرین نشسته است. بهتر از این، پسری را می‌بینیم که تمام تلاشش را می‌کند.

با اعلام اسامی بازیگران این سریال، باید منتظر ماند و دید چطور فرنچایز دوست‌داشتنی Witcher در بخش سریال نتفلیکس عمل می‌کند. اقتباس رمان آندره ساپکوسکی (Andrzej Sapkowski) به موفقیت زیادی رسیده و خیلی‌ها امیدوارند این اتفاق برای سریال آن نیز بیفتد.

حالا که لیست تاثیرگذاری از بازیگران این سریال را دریافت کردیم، می‌دانیم که این تیم آماده است و با انتشار خلاصه رسمی سریال در ماه گذشته، این احساس را داریم که این سریال به افراد درستی سپرده شده است.

سریال The Witcher در حال حاضر تاریخ پخش ندارد، هرچند برای سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کامیک‌بوک

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.