فین جونز ستاره‌ی Iron Fist نیز به کنسل شدن سریال Luke Cage واکنش نشان داد

21 October 2018 - 21:30

فین جونز (Finn Jones) ستاره‌ی سریال Iron Fist (مشت آهنین) همبستگی خود را با شخصیت لوک کیج که مایک کالتر (Mike Colter) نقش آن را ایفا می‌کرد، ابراز کرد‌. این سریال مدتی پیش در روز جمعه و فقط یک هفته پس از اینکه جونز از ادامه ندادن سریال و عدم ساخت فصل سوم گفت، توسط نتفلیکس و مارول کنسل شد. لطفا در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فین جی در یکی از صفحات اجتماعی شخصی‌اش عکسی از دنی رند‌ خود و قدرت مشت آهنینش به همراه نفوذ ناپذیری و قدرت فوق العاده سهمگین کیج (با بازی مایک کالتر) را منتشر کرد. کپشن این تصویر نیز فقط یک قلب ساده و دو دست بود که نشانگر هر کدام از این دو قهرمان بودند.

ستاره سریال، مایک کالتر و شورانر آن چیو هودری (Cheo Hodari) هنوز راجع به کنسل شدن شدن سریال، اظهار نظر خاصی نکرده‌اند. وقتی خبر پایان یافتن “لوک کیج” در روز جمعه اعلام شد، مارول و نتفلیکس در بیانیه‌ای مشترک اظهار داشتند که برنامه قسمت‌های آینده‌‌‌ی سریال را نخواهند ساخت و هیچ بازگشتی در این امر وجود ندارد. آن‌ها در ادامه گفتند که جزئیات دلایلشان در رابطه با کنسل کردن فصل سوم سریال، که توسط کوکر (Coker) و اتاق نویسندگی‌اش در حال پیشروی بود، را [با مخاطبین و رسانه‌ها] در میان نخواهند گذاشت.

متن بیانیه به این شرح است:

همه در مارول تلویزیونی و نتفلکیس سپاسگزار تخصیص شورانر، نویسنده‌ها، بازیگران و دیگر عواملی هستند که قهرمان هارلم را برای دو فصل به زندگی‌‌شان آورد. آن‌ها همچنین قدردان تمام طرفدارانی هستند که همواره حمایت و انرژی مثبت خود را به سریال ابراز داشتند و آن را مشتاقانه دنبال می‌کردند.

در ماه جولای، سیندی هالند (Cindy Holland) نایب رئیس بخش اصلی نتفلیکس، به سرویس استریمینگ در مورد اینکه “هیچ تصمیم جدی و محکمی” در رابطه با فصل سوم برنامه گرفته نشده است، هشدار داد. این خبر حدود یک هفته پیش توسط خبرگزاری ددلاین منتشر شد‌. خبر کنسل شدن سریال در حالی پخش شد، که انتظار می‌رفت که نتفلیکس رسما چراغ سبز خود برای ساخت فصل سوم “لوک کیج” را نشان دهد.

پیش از بازی کیج و رند در فصل دوم “لوک کیج” و در قسمت “کیج” که به عنوان دو ابر قهرمان در کنار هم بودند، این دو اولین بار در کراس اور محدودِ The Defenders (مدافعان) در کنار یکدیگر ظاهر شدند؛ که انتظار می‌رفت آن سریال نیز ادامه داشته باشد.

هواداران محصولات مارول، در مواجه با این خبر کنسل شدن، امیدوارند مارول و نتفلیکس به دنبال کنسل شدن “مشت آهنین” و “لوک کیج”، سیگنال‌هایی دریافت کنند و یک سریال با حضور و محوریت این دو ابرقهرمان بسازند.

فقط سه هفته قبل از اینکه “مشت آهنین” کنسل شود، سرپرست مارول تلویزیونی، جف لوب (Jeph Loeb) اشاره کرد که در نهایت سرنوشت سریال در دستان نتفلیکس قرار دارد، اوست که تصمیم می‌گیرد می‌خواهد به ساخت این محصول مارول ادامه دهد یا خیر؟

لوب در گفتگو با EW گفت:

برخلاف استودیوی فیلم، که می‌تواند خبر انتشار فیلم “کاپیتان مارول” در سال ۲۰۱۹ را اعلام کند، استودیوی تلویزیونی همیشه مدیون شبکه‌های ما خواهد بود.

“لوک کیج” سومین سریال تهیه شده توسط مارول-نتفلیکس است مانند سریال Daredevil که فصل جدیدش جمعه روی آنتن خواهد رفت، و همچنین “جسیکا جونز” که فصل سومش هم اکنون درحال پخش است.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.