فریبرز عرب‌نیا: بازیگری را کنار نگذاشتم، فضای کنونی سینما دلخواهم نیست!

21 October 2018 - 15:45

فریبرز عرب‌نیا بازیگر سینما ‌و ‌تلویزیون با انتشار ویدویی در صفحه اینستاگرام نسبت به اخباری که در این مدت  درباره حضور او در سینما منتشر شده، واکنش نشان داد و گفت عدم حضورش در فیلم‌های سینمایی به دلیل نبودن فیلمنامه‌هایی است که مورد دلخواه او نیست.عرب‌نیا در بخشی از پیام ویدیویی خود گفت:

«نکته‌ای را شنیدم که به دروغ از زبان من گفته شده که من به سبب این‌که در ۳۰ سال حضورم در سینما مهر و قدر ندیدم بازیگری را کنار گذاشتم و از ایران رفتم. من نه هیچگاه قصد داشتم و نه قصد دارم بازیگری را کنار بگذارم و حتی گمانم این است که اگر من این کار را بکنم بازیگری مرا کنار نخواهد گذاشت.»

او اضافه کرد:

«تنها دلیل کمرنگ بودنم در فضای بازیگری سینما و هنر این است که این فضا در حال حاضر به‌هیچ عنوان مورد دلخواه و مطلوب من و خیلی‌های دیگر نیست و فیلمنامه‌ها و آثار خوب بسیار بسیار کمیاب شده است اما این به آن معنا نیست که من از این عرصه دوری گرفتم و باز نخواهم گشت.»

این بازیگر ادامه داد:

«بنده هر وقت که فرصت کنم و فیلمنامه خوبی برای ساختن و بازی کردن باشد، قطعا حضور پیدا خواهم کرد. رابطه بین هنرمند و مخاطبانش بیش از اینکه برای مخاطبان دلچسب باشد برای خود هنرمند دلچسب بوده و حضرات خیالشان راحت باشد که با اردنگی هم نمی‌توانند مرا بیرون کنند.»

او همچنین توضیح داد:

«بعضی از دوستان عزیز چه در ملاقات‌های حضوری و چه در فضای مجازی به من پیشنهاد می‌کنند که از هنر دور نیفتم. چرا که برای هنرمند خوب نیست که مدت طولانی از هنر دور باشد. این موضوع را قبول دارم و آن‌ها درست می‌گویند. من در حال حاضر مشغول نوشتن و خواندن هستم و با دیدن فیلم و پیگیری مسائل روز هنری و  اجتماعی، از فضای هنری کمک می‌گیرم تا از این وادی دور نباشم.»

عرب‌نیا افزود:

«امیدوارم در چند سال آینده فراغت بیشتری پیدا کنم و نوشته‌هایم را به چاپ برسانم اما درباره این‌که چه‌زمانی فیلم بعدی از من دیده خواهد شد؛ واقعا نمی‌دانم چه بگویم؛ چون هیچ تصوری از آن ندارم.»

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.