سریال‌های The Punisher و Jessica Jones فعلا ادامه دارند

22 October 2018 - 12:50

سریال‌های The Punisher «مجازات‌گر» و Jessica Jones «جسیکا جونز» متعلق به کمپانی مارول (Marvel) فعلا جای‌شان در شبکه‌ی نت‌فلیکس (Netflix) امن است و انتظار می‌رود که فصل‌های جدید آن‌ها در سال ۲۰۱۹ پخش شود. کمپانی‌های مارول و نت‌فلیکس در سال ۲۰۱۳ قراردادی را به امضا رساندند که چهار سریال با حضور مجزای چهار ابرقهرمان بسازند و نهایتا آن‌ها را در مینی‌سریالی به نام The Defenders گرد هم آورند. فصل اول سریال Daredevil به عنوان آغازگر این سری‌مجموعه‌ها در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و در پی آن سریال‌های «جسیکا جونز»، Luke Cage «لوک کیج» و Iron Fist از راه رسیدند. مطابق با برنامه‌ها این چهار ابرقهرمان که مقرشان در شهر نیویورک است در مینی‌سریال The Defenders به یکدیگر پیوستند و سپس هر کدام‌شان مجموعه‌های خود را پی گرفتند. در ادامه نت‌فلیکس و مارول با ساخت «مجازات‌گر» اسپین‌آف فصل دوم سریال Daredevil قرارداد خود را گسترش دادند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

عمدتا قرارداد میان نت‌فلیکس و مارول موفقیت‌آمیز به نظر می‌رسد. فصول اول سریال‌های Daredevil، «جسیکا جونز» و «لوک کیج» همگی به لحاظ انتقادی موفق بودند اگرچه میزان مخاطبان این آثار نامشخص است چراکه نت‌فلیکس این داده‌ها را منتشر نمی‌کند. اما سریال‌های Iron Fist و The Defenders به لحاظ انتقادی ضعیف‌تر عمل کردند و با وجود این‌که «مجازات‌گر» نقدهای مثبتی دریافت کرد اما نتوانست به اندازه‌ی سریال‌های دیگر نت‌فلیکس/مارول سروصدا به‌پا کند. با همه‌ی این اوصاف زمانی که نت‌فلیکس سریال Iron Fist را پس از دو فصل لغو کرد خیلی‌ها غافلگیر شدند. این غافلگیری‌ها حتی پس از آن‌که نت‌فلیکس «لوک کیج» را دو هفته بعد لغو کرد شدت بیش‌تری به خود گرفت. اکنون طرفدارانِ قرارداد میان نت‌فلیکس و مارول احتمالا درباره‌ی وضعیت دیگر سریال‌های این همکاری مشترک کنجکاو هستند.

در همان روزی که سریال «لوک کیج» لغو شد فصل سوم سریال Daredevil به روی آنتن رفت. تا این لحظه سریال Daredevil برای فصل بعدی‌اش تمدید نشده و آینده‌ی آن نامشخص است. خوشبختانه آینده‌ی دو سریال «مجازات‌گر» و «جسیکا جونز» روشن‌تر است و هر کدام‌شان یک فصل را در راه دارند که قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

فیلمبرداری فصل دوم سریال «مجازات‌گر» اوایل امسال به پایان رسیده و قرار است اوایل سال ۲۰۱۹ بر روی نت‌فلیکس قرار بگیرد. در این میان فیلمبرداری سریال «جسیکا جونز» هم‌اکنون در حال انجام است اگرچه باید پیش از به‌پایان رسیدن سال جاری به اتمام برسد و زمانی در سال ۲۰۱۹ بر روی سرویس پخش نت‌فلیکس قرار بگیرد. از آن‌جایی که این فصل‌ها مراحل زیادی از فرایند تولید و پساتولید را پشت سر گذاشته‌اند، منتشر نکردن‌شان برای نت‌فلیکس هزینه‌ی زیادی در بر خواهد داشت بنابراین انتشار این آثار تضمین‌شده است.

همانند مورد مربوط به Daredevil آینده‌ی سریال‌های «مجازات گر» و «جسیکا جونز» نیز پس از پخش فصل‌های اعلام‌شده نامعلوم است. از میان این سه سریال باقی‌مانده احتمال لغو شدن «مجازات‌گر» از دو سریال دیگر بیش‌تر است چراکه سروصدای کمتری نسبت به آن‌ها به راه انداخته است. اگرچه باید خاطرنشان کرد که این مسئله لزوما به تعداد مخاطبان آن مربوط نمی‌شود. اگرچه ملیسا روزنبرگ (Melissa Rosenberg)، گرداننده‌ی سریال «جسیکا جونز» پس از فصل سوم کنار خواهد کشید پس منطقی‌ست که سریال را در این مرحله جمع‌بندی کند. البته تمام این‌ها صرفا گمانه‌زنی هستند چراکه مشخص نیست که نت‌فلیکس برای سریال‌های مشترک خود با کمپانی مارول چه برنامه‌های را در دستور کار دارد.

طرفداران اشاره کرده‌اند که شاید نت‌فلیکس و مارول در حال آماده‌سازی مراحل ساخت اسپین‌آف Daughters of Dragon «دختران اژدها» مربوط به سریال Iron Fist و اسپین‌آف Heroes for Hire مربوط به سریال «لوک کیج» باشند چراکه کاراکترهای این سریال‌های لغوشده در کتاب مصور به یکدیگر می‌پیوندند. اگرچه همچنان نامشخص است که نت‌فلیکس داستان این کاراکترها را ادامه خواهد داد یا این‌که لغو کردن آن‌ها به سادگی به معنای پایان کار است. فعلا طرفداران دو سریال «مجازات‌گر» و جسیکا جونز یک فصل از هر کدام را پیش رو دارند اما آینده‌ی قرارداد میان کمپانی‌های نت‌فلیکس و مارول همچنان نامشخص است.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.