جنسن اکلس بازیگر بتمن نیست!

22 October 2018 - 14:30

استفان امل (Stephen Amell) ستاره‌ی سریال Arrow، بر شایعات مربوط به حضور جنسن اکلس (Jensen Ackles) در نقش بتمن در Arrowverse پایان داد. امل سر فیلم‌برداری کراس‌اور Arrowverse است که ترکیبی از سه سریال شبکه CW یعنی ارو، فلش و سوپرگرل است که باهم در داستان سه بخشی مشارکت دارند. در این کراس‌اور به نام Elseworlds، سوپرمن با لباس مشکی معروفش با بازی تیلر هوچلین (Tyler Hoechlin) نیز حضور دارد و روبی رز (Ruby Rose) در نقش Batwoman ظاهر می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در Elseworlds برای اولین بار Arrowverse به شهر گاتهام می‌رود و خیلی از طرفداران فکر می‌کردند این یعنی بتمن نیز در این کراس‌اور حضور دارد. اما امل این خبر را تکذیب کرد.

جنسن اکلس بازیگر نقش دین وینچستر در سریال Supernatural سر صحنه فیلم‌برداری Elseworlds حضور یافته و به همین خاطر سریعا این شایعه درست شد. امل در اکانت توییتر خود توضیح داد که اکلس فقط از فیلم‌برداری بازدید کرده و برای بازی آنجا نرفته است:

شایان ذکر است که حضور شخصیت بتمن در Arrowverse غیرممکن است هرچند Batwoman وارد این رویداد تلویزیونی می‌شود. اگر این شخصیت روزی در این رویداد تلویزیونی ظاهر شود، آن موقع آینده‌ دور است. هوچلین در نقش سوپرمن تا فصل دوم سوپرگرل در Arrowverse بازی نکرد و تنها بازیگر مهمان سریال تلویزیونی Batwoman بود.

هرچند این خبر برای طرفداران اکلس بسیار خوشحال کننده بود اما گویا وی تمام وقت و انرژی‌اش را صرف بازی در سریال Supernatural کرده است. فصل چهاردهم این سریال به تازگی آغاز گردیده و شاید برای فصل ۱۵ نیز تمدید شود.

کراس‌اور Elseworlds همزمان با سریال فلش، یکشنبه‌ ۹ دسامبر ساعت ۸ شب روی آنتن می‌رود و با ارو دوشنبه ۱۰ دسامبر ساعت ۸ شب ادامه یافته و سه‌شنبه ۱۱ دسامبر ساعت ۸ با سوپرگرل پایان می‌یابد.

منبع: اسکرین‌نت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.