گی‌یرمو دل تورو فیلم موزیکال پینوکیو را می‌سازد

22 October 2018 - 21:00

یکی از پروژه‌های احساسی بالاخره شبکه نمایش پیدا کرد و امسال پاییز تولید آن آغاز می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

گی‌یرمو دل تورو، کارگردان برنده اسکار برای فیلم شکل آب، سرانجام فیلم جدیدش را می‌سازد.‌ این فیلم‌ساز، اقتباس جدید پینوکیو را برای نتفلیکس نوشته، کارگردانی و تولید می‌کند. او از اوایل سال ۲۰۰۰ به دنبال ساخت این فیلم بوده است.

پینوکیو سرانجام دل تورو را وارد دنیای انیمیشن می‌کند. این فیلم‌ساز مکزیکی، سال‌هاست مشاور و تهیه‌کننده اجرایی فیلم‌هایی همچون Megamind, Puss in Boots, Rise of the Guardians و تولید کننده Book of Life بوده است.

داستان این فیلم بصورت موزیکال روایت می‌شود و ظهور فاشیسم در ایتالیا و ماسولینی را نشان می‌دهد.

دل تورو در بیانیه‌ای اظهار داشته:

هیچ اثر هنری روی زندگی و کار من به اندازه انیمیشن تاثیر نگذاشته و با هیچ شخصیتی در تاریخ به اندازه پینوکیو نتوانستم ارتباط برقرار کنم. در داستان ما، پینوکیو روح معصومی با پدر بی‌توجهی است که در دنیایی گم می‌شود که آن را درک نمی‌کند. او وارد سفر غیر عادی می‌شود که باعث می‌شود به درک عمیقی از پدرش و دنیای واقعی برسد. من خیلی وقت است می‌خواستم این فیلم را بسازم.

پاتریک مک‌هیل (Patrick McHale) که مینی‌سریال انیمیشنی Over the Garden Wall و قسمت‌هایی از Adventure Time را نوشته، به دل تورو در کار نویسندگی پینوکیو کمک می‌کند. مارک گاستافسون (Mark Gustafson) نیز به او در کارگردانی کمک می‌کند.

گای دیویس (Guy Davis)، هنرمند کمیک و ایده پرداز با دل تورو بارها همکاری داشته و طراح صحنه خواهد بود و از شخصیت پینوکیو در کتاب گریس گریملی (Gris Grimly) الهام می‌گیرد.

عروسک‌های فیلم را مک‌کینون و ساندرز می‌سازند و کمپانی جیم هنسون و ShadowMachine تولید فیلم را در کنار دل تورو بر عهده دارند. لیزا هنسون، الکس باکلی، کوری کمپودینکو و گری آهنگر تولید کنندگان فیلم هستند.

دل تورو در رابطه با همکاری‌اش با نتفلیکس گفته:

بعد از تجربه عالی در فیلم Trollhunters، خوشحالم تیم با استعداد نتفلیکس این فرصت را در اختیار من قرار داده تا ورژن جدیدی از این پسر عروسکی واقعی را به دنیا معرفی کنم.

ملیسا کاب (Melissa Cobb)، مدیر بخش کودکان و خانواده نتفلیکس اظهار داشت:

گی‌یرمو در طول حرفه‌ کاری‌اش، نشان داده قدرت خاصی برای الهام بخشیدن به افراد از طریق دنیای جادو با شخصیت‌های فراموش نشدنی و فوق‌العاده دارد، از هیولاهای Pan’s Labyrinth گرفته تا حیوان آبی در فیلم شکل آب. ما مفتخریم ارتباط‌مان با او افزایش می‌یابد و می‌دانیم که زندگی بخشیدن به پینوکیو در نتفلیکس، مخاطبین زیادی از سراسر دنیا را جذب خود می‌کند.

داستان این پسر عروسکی به شدت هیجان انگیز است و دیزنی در حال بازسازی لایو‌اکشن انیمیشن کلاسیک خود است. پل کینگ (Paul King) کاگردان فیلم‌های Paddington، ورژن لایو‌اکشن دیزنی را می‌سازد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.