Doctor Strange سه روز زودتر از موعد مقرر پخش خواهدشد

11 September 2016 - 09:00

Doctor Strange به عنوان آخرین بلاک باستر استودیوی مارول در سال ۲۰۱۶، قرار است در ماه نوامبر راهی سینماهای آمریکا شود. امروز، مارول تصویر جدیدی از مرد جادویی و معبد معبدهایش را منتشر کرد و همراه آن مدت زمان فیلم را به همراه تاریخ عرضه جدید و سریع تر از موعد آن اعلام کرد (البته این خبر برای کسانی خوب است که در آمریکا زندگی نمی‌کنند). در ادامه این خبر، با سینماگیمفا همراه باشید.

اول از همه، امروز اکانت توئیتر بریتانیای مارول اعلام کرد که فیلم Doctor Strange در این کشور سه روز زودتر از موعد مقرر (۷ آبان) یعنی ۴ آبان منتشر خواهد شد. البته این موضوع تفاوتی به حال طرفداران آمریکایی ندارد، چون فیلم یک هفته زودتر در بریتانیا به نمایش در خواهد آمد. تاریخ انتشار در بسیاری از بازارهای خارجی مانند بریتانیا، اروپا و آسیا به همین ترتیب خواهد بود. این موضوع در مورد فیلم‌های استودیوی مارول تبدیل به روالی عادی شده‌است و تازگی ندارد: برای مثال در مورد فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» نیز تاریخ انتشار در بریتانیا ۱۰ اردیبهشت بود، درست هفت روز قبل از انتشارش در آمریکا در ۱۷ اردیبهشت. به این نکته توجه کنید فیلم در عنوان خود کاپیتان «آمریکا» را دارد!

untitled

موضوع بعدی مدت زمان فیلم است که چیزی حدود ۱۳۰ دقیقه خواهد بود، فقط کمی بیشتر از دو ساعت، که آن را از این لحاظ در بین دو فیلم اخیر منتشر شده این کمپانی قرار می‌دهد: Deadpool فیلم نسبتا کوتاهی بود با مدت زمان ۱۰۸ دقیقه، در حالی که Captain America: Civil War چیزی حدود ۱۴۷ دقیقه زمان دارد.

نهایتا تصویری زیبا از استفن استرنج را داریم که در مقابل پنجره‌ای بزرگ در معبد معبدها ایستاده است. این تصویر توسط اکانت مارول در روسیه منتشر شده‌است. این عکس نشان می‌دهد بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در شنل مواج خود به همراه رگه‌هایی خاکستری‌ در موهایش چقدر برای انجام ماموریتش در فیلم مصمم است.

۱۲

Doctor Strange در تاریخ ۱۵ آبان در آمریکا به نمایش در می‌آید.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.