اولین تصاویر منتشر شده از سریال Les Misérables بازیگران اصلی آن را فاش کرد

23 October 2018 - 22:00

شبکه تلویزیونی BBC One، اولین تصاویر مینی سریال شش قسمتی خود تحت عنوان Les Misérables را که اقتباسی از رمان کلاسیک قرن نوزدهمی ویکتور هوگو (Victor Hugo) که با همین نام نیز هست را، منتشر کرد. این تصاویر شامل عکس‌هایی از بازیگران اصلی این سریال مانند لیلی کالینز (Lily Collins)، اولیویا کولمن (Olivia Colman)، دیوید اویلوو (David Oyelowo)، دومنیک وست (Dominic West)، جاش اوکانر (Josh O’Connor)، الی بمبر (Ellie Bamber) و عادل اختر (Adeel Akhtar) است که در نقش‌های فانتین، خانم تناردیه، خاورت، ژان والژان، ماریوس، کوزت و آقای تناردیه بازی خواهند کرد. شما همراهان گرامی سینما گیمفا می‌توانید این تصاویر را در ادامه خبر ملاحظه فرمایید.

اندرو دیویس (Andrew Davies) که سابقه فیلمنامه نویسی سریال “جنگ و صلح” را در کارنامه دارد، فیلمنامه این سریال را نیز خواد نوشت و قرار است از لایه‌های زیرین و متعدد رمان هوگو پرده بردارد. او به جریان رابطه موش و گربه‌ای ژان والژان و خاورت در پس زمینه‌ای از زمان ناآرامی‌های اجتماعی در فرانسه، خواهد پرداخت. با توجه به شدت حمله و ارتباطی که ماجرای داستان با حال کنونی ما دارد، رمان، تصویری از درگیری‌های آن فرانسه‌ی کلاس پایین را به ما ارائه می‌دهد و باری دیگر به ما یادآور می‌شود که آن‌ها که به نوعی نشانگر ما در دنیای امروزی هستند، تا چه اندازه باید برای بقا و زنده ماندن پیش بروند.

تهیه‌کنندگان سریال عبارتند از بی‌بی‌سی استودیو (BBC Studios) و لوک اوت پوینت (Lookout Point) از بی‌بی‌سی و مستر پیس (Masterpiece). همچنین در همان ابتدای کار گفته شد که وینشتین تی‌وی (Wenstein TV) که در تولید این سریال سهیم است، وظیفه پخش و توزیع سریال در ایالات متحده آمریکا و چین در دست خواهد داشت. منتها از زمانی‌که اتهاماتی مبتنی بر آزار و اذیت جنسی به هاروی وینشتاین (Harvey Weinstein) وارد شد، عوامل سریال آن را از بخش تهیه‌ سریال خط زدند.

داستان سریال Les Misérables، پیش از این به عنوان یک اثر موزیکال فرانسوی تحت عنوان فیلم موفق Broadway ساخته شده است. این اثر که با درخشش بازیگرانی همچون هیو جکمن (Hugh Jackman) به عنوان ژان والژان، راسل کرو (Russell Crowe) در نقش خاورت و ان هاتاوی (Anne Hathaway) در نقش فانتین نیز همراه بود، در آن سال برنده‌ی سه جایزه اسکار شد.


منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.