جرج لوکاس به ملاقات جان فاورو در پشت صحنه‌ی The Mandalorian می‌رود

23 October 2018 - 22:19

جان فاورو (Jon Favreau) همچنان به اشتراک گذاشتن عکس‌هایی از پشت صحنه‌ی سریال The Mandalorian مربوط به فرنچایز Star Wars «جنگ ستارگان» ادامه می‌دهد. جدیدترین پست او شاید به گونه‌ی مثبتی طرفداران را دیوانه کند چراکه این کارگردان عکسی از مهمانی ویژه در پشت صحنه‌ی این سریال منتشر کرده است: شخص جرج لوکاس (George Lucas). با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

درست است. آن مرد. آن اسطوره. آن افسانه. او برگشته است. سرزدن لوکاس به پشت صحنه‌ی سریال The Mandalorian در روز تولد فاورو اتفاق افتاد که رویداد جالبی است. این ملاقات همچنین اتفاق مهمی‌ست با توجه به این‌که لوکاس پس از آن که ایده‌هایش برای فیلم‌های The Force Awakens «نیرو برمی‌خیزد» و The Last Jedi «آخرین جدای» توسط کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) و جی. جی. آبرامز (J. J. Abrams) کنار گذاشته شد به این دو فیلم روی خوشی نشان نداد. اگرچه او پیش از این به پشت صحنه‌ی فیلم های Solo «سولو» و Rogue One سر زده است. در هر صورت دیدن این‌که خالق مجموعه‌فیلم «جنگ ستارگان» همچنان به این فرنچایز تعلق خاطر دارد جالب است.

سریال The Mandalorian هم‌اکنون در حال ساخت است. کارگردانان این مجموعه رسما اعلام شدند و عبارت‌اند از: دِیو فیلونی (Dave Filoni) که قسمت اول را کارگردانی خواهد کرد و دبورا چو (Deborah Chow)، برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard)، تایکا ویتیتی (Taika Waititi) و Rick Famuyiwa که قسمت‌های دیگر را خواهند ساخت.

تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال بر عهده‌ی جان فاورو، کاتلین کندی، کالین ویلسون (Colin Wilson) و کارن گیلکرایست (Karen Gilchrist) خواهد بود. مطابق با گزارشات مجموع ده قسمت فصل اول این سریال بودجه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری خواهد داشت و این بدان معناست که بودجه‌ی هر قسمت نزدیک به ۱۰ میلیون دلار است.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.