پالوما فِیت در قالب تبهکار اصلی به سریال Pennyworth می‌پیوندد

23 October 2018 - 23:16

مطابق با گزارش Comic Book Resources سریال Pennyworth محصول Epix تبهکار اصلی خود را در پامولا فیت (Paloma Faith)، خواننده و بازیگر فیلم The Imaginarium of Doctor Parnassus یافته است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

پالوما فیت شخصیت بت سایکس (Bet Sykes) را به تصویر خواهد کشید. سایکس کاراکتری شرور، با زبانی بُرنده و دیگرآزار توصیف شده که او را به تبهکار درخوری برای این سریال پیش‌درآمد تبدیل می‌کند که داستان مردی را پی می‌گیرد که به شمایلی پدرگون و مرشدی برای شوالیه تاریکی (The Dark Knight) تبدیل می‌شود.

سریال Pennyworth داستان آلفرد پنی‌وُرث (Alfred Pennyworth)، پیشخدمت افسانه‌ای بروس وِین (Bruce Wayne) را روایت می‌کند که در سال‌های بیست سالگی‌اش سرباز SAS انگلیس است. او شرکتی امنیتی به راه می‌اندازد و برای میلیاردری جوان به نام توماس وین (Thomas Wayne، پدر بروس وین) کار می‌کند.

آلفرد پنی‌ورث جوانی خوش‌تیپ، جذاب و باهوش از لندن توصیف شده است. او به لطف چهره‌ی صادق و رفتار شوخ‌اش به هیچ‌ وجه به قاتل SAS نمی‌ماند. آلفرد نمی‌داند که چطور پسر خوش‌قلبی که سابق بوده را با قاتل خونسرد و حساب‌گری که به اجبار به آن تبدیل شده تطبیق دهد.

برونو هِلر (Bruno Heller) نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی و دنی کَنِن (Danny Cannon) کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را بر عهده دارند.

منیع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.