گویا دون جانسون بازیگر بعدی فیلم Knives Out خواهد بود

24 October 2018 - 16:00

دون جانسون (Don Johnson) یک قدم دیگر به پیوستن به فیلم جنایی/معماییِ رایان جانسون (Rian Johnson) تحت عنوان Knives Out نزدیک شده است. خبرهای به گوش رسیده حاکی از آن است که کار تقریبا انجام شده است، و برنامه‌ریزی های مربوطه با بازیگر صورت گرفته است، چرا که او اخیرا در حال بازی در سریال Wathmen از دیمن لیندلوف (Damen Lindelof) بود که از شبکه HBO پخش می‌شد. لطفا در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دون جانسون بازیگر فیلم‌های Django Unchained (جانگوی آزاد شده) و Mimai Vice به فهرست بازیگران در حال تکمیل فیلم از جمله دنیل کریگ (Daniel Craig)، کریس ایوانس (Chris Evans)، مایکل شانن (Micheal Shannon) و لکیث استنفیلد (Lakeith Stanfiel) و همینطور ستاره فیلم Blade Runner 2049، دی آرمس (De Armas) که به تازگی از لیست خط خورد، اضافه خواهد شد. نقشی که جانسون قرار است بازی کند هنوز فاش نشده است و توسط عوامل فیلمبرداری فیلم از دید رسانه‌ها مخفی مانده است. نقش او در خط داستانی فیلم مشخص است و احتمال می‌رود که در کسوت یک شخصیت دراماتیک او را در فیلم ببینیم.

تاکنون تنها خلاصه‌ای از فیلمنامه‌ای که توسط جانسون نوشته شده، منتشر شده است؛ اما گفته می‌شود این فیلمنامه یک داستان جنایی/معمایی مدرن در قالب یک روایت پلیسی کلاسیک به همراه صدای اصلی جانسون است. کریگ که پس از خروج دنی بویل (Danny Boyle)، بطور ناگهانی پروژه باند ۲۵ را ترک کرد، قرار است در ماه نوامبر بازی در Knives Out را آغاز کند.

تهیه و تولید این فیلم در حالی در ماه آینده آغاز می‌شود که MRC بصورت مستقل حقوق جهانی این فیلم را خریداری کرده است؛ این کمپانی همچنین مواضع خود را از CCA Media Finance و FilmNation و تهیه‌ کننده‌ی فیلم Baby Driver جدا کرده است. انتظار می‌رود که مشارکت کنندگان در فیلم و عوامل آن کار تولید Knives Out را به زودی آغاز کنند. رایان جانسون، کارگردان فیلم‌های Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) و Looper (لوپر) که کارگردانی و هدایت فیلم را برعهده دارد به همراه یار همیشگی‌اش، رم برگمن (Ram Bergman) تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. می‌توان گفت با خروج غیر منتظره‌ی بویل، جانسون و رام برگمن از فرصت استفاده کرده و کریگ را قبل از بازگشت به نقش جیمز باند، به فیلم خود آوردند.

خبرها حاکی از آن است که جانسون Knives Out را قبل از این‌که سه‌ گانه‌ی دنیای “جنگ ستارگان” کارگردانی کند، خواهد ساخت.

علاوه بر Watchmen، جانسون در اثر بعدی اس. کریگ زالر (S. Craig Zahler) به نام Dragged Across Concerate نیز ظاهر خواهد شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.