گزارش: داستان فیلم Pokemon: Detective Pikachu مشخص شد

24 October 2018 - 21:00

یک خلاصه‌‌ی داستان از لایو-اکشن Pokemon «پوکمون» که به زودی اکران می‌شود، در اینترنت شایع شده است که قصد داریم در این خبر به آن بپردازیم. در ادامه‌ با سینما گیمفا همراه باشید.

استودیو Legendary و شرکت Pokemon، سخت مشغول کار بر روی قسمت‌های نهایی فیلم Pokemon: Detective Pikachu «پوکمون: کارآگاه پیکاچو»، که یک لایو-اکشن اقتباسی از اسپین‌آف بازی ویدیویی پوکمون است، هستند. در این فیلم رایان رینولدز (Ryan Reynolds) نقش اصلی را بازی می‌کند: یک پیکاچوی زمخت که واقعا می‌تواند با مربی خود حرف بزند.

اکنون وبسایت Super Bro Movies یک خلاصه‌ی داستان برای فیلم منتشر کرده است که به آن جلوه‌ی همان بازی ویدویی را می‌دهد که در اوایل امسال به طور کامل در ایالات متحده‌ی آمریکا منتشر شد. این خلاصه به شرح زیر است:

داستان هنگامی آغاز می‌شود که هری گودمن (Harry Goodman) به یک ماموریت سری به همراه پسر ۲۱ ساله‌ی خود تیم (Tim) می‌رود تا بفهمد چه اتفاقی افتاده است. دستیار هری در این تحقیق، همکار سابق پوکمون یعنی کارآگاه پیکاچو است: خنده‌دار، عاقل و شایسته‌ی احترام که حتی برای خودش هم خنده‌دار است.

چون شرایط ایجاب می‌کند که آنها با یکدیگر برای رسیدن به مقصودشان حرف بزنند، تیم و پیکاچو به ناچار همکار هم می‌شوند تا ماجراجوییشان را برای فهمیدن این راز ادامه دهند و در کنار هم سرنخ‌ها را در شهر رایم (Ryme) دنبال می‌کنند. رایم یک کلان‌شهری است مدرن، که انسان‌ها و پوکمون‌ها در کمال رفاه با یکدیگر زندگی می‌کنند. آنها با پوکمون‌های متفاوتی روبرو می‌شوند و یک طرح خطرناک برای نابودی این آرامش در کل دنیای پوکمون را شناسایی می‌کنند.

این فیلم جدید شامل درخشش ستارگانی مثل جاستیس اسمیت (Justice Smith) در نقش تیم، کثرین نیوتون (Kathryn Newton) در نقش جونیور (junior) و کن واتانیب (Ken Watanabe) در نقش ال‌تی یوشیدا (Lt. Yoshida) نیز است. کاران سونی (Karan Soni)، بیل نیقای (Bill Nighy)، سوکی واترهاوس (Suki Waterhouse)، کریس گیر (Chris Geere)، ریتا اورا (Rita Ora) و عمر چاپارو (Omar Chaparro) نیز در فیلم حضور دارند.

راب لترمن (Rob Letterman) کارگردان Pokemon: Detective Pikachu است و فیلمنامه را نیوکل پرمن (Nicole Perlman)، دستیار نویسنده‌ی فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» نوشته است. این فیلم دهم مه ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.