ادریس البا و تیلدا سوینتون در عاشقانه جدید جورج میلر تحت عنوان Three Thousand Years of Longing، بازی خواهند کرد

26 October 2018 - 14:00

طبق اخباری که به سرعت در رسانه‌ها و فضای مجازی پخش شد، گویا قرار است شاهد هنرنمایی ادریس البا (Idris Elba) و تیلدا سوینتون (Tilda Swinton) در فیلم Three Thousand Years of Longing به کارگردانی جورج میلر (George Miller)، کارگردان Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم) باشیم. لطفا در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید‌.

اگرچه هنوز هیچ قرارداد رسمی صورت نگرفته است اما این دو به طور حتم در این فیلم حضور خواهند داشت. این در حالی است که هنوز پروژه آغاز نشده است و منابع مالی و سرمایه گذاران آن نیز کاملا مشخص نشده است. البته این موارد می‌تواند به زودی در روزها یا هفته‌های آتی با قرار دادن پروژه در بازار خرید و فروش آن به یکی از استودیوها، حل و فصل شود. تکلیف منابع مالی پروژه نیز هفته آینده در امریکن فیلم مارکت (American Film Market) مشخص خواهد شد.

کما اینکه جزئیات کمی از فیلم در دست است، اما گفته می‌شود که جن نیز در داستان عاشقانه‌ی ما وجود دارد‌. همچنین هنوز معلوم نیست که البا و سوینتون قرار است نقش کدام یک از شخصیت‌ها را در فیلم ایفا کنند.

البا در حال حاضر مشغول کار در کنار دواین جانسون (Dwayne Johnson) و جیسون استتهام (Jason Statham) بر سر فیلم Hobbs and Shaw هست و پس از آن نیز در اقتباس موزیکال Cats (گربه‌ها)، که بعدا فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد، نقش آفرینی خواهد کرد. در اوایل امسال، او باری دیگر نقش “همدال” خود در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ ابدیت ) را ایفا کرد.

سوینتون نیز که در ابتدای سال جاری یکی از شخصیت‌های Isle of Dogs (جزیره سگ‌ها) از وس اندرسون (Wes Anderson) را صداگذاری کرد، اخیرا در فیلم Suspiria به کارگردانی لوکا گواداگ نینو (Luca Guadagnino) که بازسازی از یک فیلم کلاسیک/ترسناک ایتالیایی است، بازی می‌کند.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.