جرج میلر در تلاش برای ساخت Three Thousand Years of Longing

26 October 2018 - 13:44

به گزارش هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter) مرد پشت فرنچایز Mad Max «مکس دیوانه» در تلاش برای بازگشت به صندلی کارگردانی است. جرج میلر (George Miller) فیلمساز تحسین‌شده برای ساخت داستان بعدی خود Three Thousand Years of Longing به دنبال تهیه‌ی سرمایه است. میلر برنامه دارد تا پروژه‌ی اخیر خود را هفته‌ی آینده به خریداران بالقوه‌ی بازار فیلم آمریکا معرفی کند. کمپانی FilmNation فروش بین‌المللی این اثر را بر عهده خواهد داشت. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره‌ی این اثر در دست نیست به جز این‌که عاشقانه‌ای حماسی است. همچنین گزارش شده که لحن این فیلم تازه‌ی میلر به کلی با فیلم قبلی او Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: جاده‌ی خشم» که برنده‌ی شش جایزه‌ی اسکار شد متفاوت خواهد بود.

این مسئله چیز تازه‌ای برای میلر نیست. مضاف بر راه‌اندازی فرنچایز «مکس دیوانه» در سال ۱۹۸۱ با حضور مل گیبسون (Mel Gibson) که از او یک ستاره ساخت، این کارگردان استرالیایی فیلمنامه‌ی اثر محبوب کودکان Babe را نوشت و ضمن نگارش فیلمنامه‌ی دنباله‌ی آن Babe: Pig in the City آن را کارگردانی کرد. او همچنین نویسندگی و کارگردانی فرنچایز Happy Feet «پاهای شاد» را نیز بر عهده داشت.

میلر همچنین ده سال پیش برنامه داشت تا سکان هدایت فیلم Justice League را بر عهده بگیرد. این اثر قرار بود در استرالیا فیلمبرداری شود و مراحلی از مقدمات ساخت را نیز پیموده بود که ساخت آن بنا به دلایل مالیاتی لغو شد. میلر دو داستان دیگر از «مکس دیوانه» دارد که خواهان ساخت‌شان است اما نامشخص است که چه زمانی این آثار ساخته خواهند شد.

منبع:Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.