آنیا تایلور-جوی در فیلم اقتباسی اِما بازی می‌کند

26 October 2018 - 16:00

آنیا تایلور-جوی (Anya Taylor-Joy) بازیگر فیلم‌های Split و The Witch، بازیگر نقش اصلی فیلم Emma شده که اقتباسی از رمان جین آستن (Jane Austen) به همین نام است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آتم دو وایلد (Autumn de Wilde) کارگردان موزیک ویدئو، اولین فعالیت کارگردانی خود را با این فیلم آغاز می‌کند. النور کاتن (Eleanor Catton) فیلم‌نامه کار را می‌نویسد.

رمانِ آستن، در سال ۱۸۱۵ منتشر شد و کمدی رفتاری درباره دختر جوانی به اسم اما وودهاوس بود که برخلاف نیت خیرش، در مسائل رومانتیک دیگران سرک می‌کشید و سعی داشت بقیه را به هم برساند.

تیم بوان (Tim Bevan) و اریک فلنر (Eric Fellner) از Working Title که کار اخیرشان The Darkest Hour و Baby Driver و سه بیلبورد خارج از میزوری بوده، این فیلم را تولید می‌کنند.

دو وایلد عکاس و کارگردان موزیک ویدئو و تبلیغات است که با ریلو کیلی (Rilo Kiley)، بک و Death Cab for Cutie کار کرده است.

کاتن نیز در سال ۲۰۱۳ جایزه من بوکر را برای The Luminaries از آن خود کرد و جوان‌ترین نویسنده برنده‌ی جایزه ادبی شد.

تایلور-جوی با Witch وارد عرصه بازیگری شد و با جیمز مک‌آوی در Split درخشید. او نقش‌اش در Split را در فیلم Glass مجددا ایفا می‌کند که مورد انتظارترین دنباله Split و Unbreakable است.

تایلور-جوی اخیرا به جمع صداپیشگان Playmobil: The Movie پیوسته و در فصل هفتم سریال جنایی Peaky Blinders نیز ایفای نقش خواهد کرد. او به تازگی بازی در زندگی‌نامه ماری کوری، Radioactive (رادیو اکتیو) را به پایان رسانده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.