اکران فیلم‌های ترمیناتور و زن‌ شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ به تعویق افتاد

26 October 2018 - 16:30

روز دوشنبه اعلام شد که استودیو برادران وارنر تاریخ اکران فیلم Wonder Woman 1984 را از اول نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۹۸) به ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۹۹) تغییر داده و اکران دو فیلم دیگر را جابجا کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دوشنبه گذشته، سونی اعلام کرد که ریبوت Charlie’s Angels را از ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۹۸) به اول نوامبر (۱۰ آبان ۹۸) تغییر داده است. به دنبال این خبر، پارامونت روز سه‌شنبه صبح اعلام کرد که اکران ترمیناتور از اول نوامبر (۱۰ آبان ۹۸) به ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان ۹۸) تغییر یافته است.

این دو پروژه که مخاطبین یکسانی نیز ندارند، به اکران در ماه نوامبر چشم دوخته‌اند که متقارن با جشن روز شکرگزاری و اوایل دسامبر است.

جیمز کامرون ریبوت ترمیناتور را برای پارامونت و اسکای‌دنس می‌سازد و با تیم میلر همکاری دارد. ناتالی ریز (Natalia Reyes) در نقش اصلی فیلم ظاهر می‌شود در حالی که لیندا همیلتون (Linda Hamilton) و آرنولد شوراتزینگر (Arnold Achwarzenegger) به این فرنچایز بازگشته‌اند.

[divider][/divider]الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) فیلم Charlie’s Angels را کارگردانی می‌کند که بازیگران آن عبارتند از: کریستن استوارت (Kristen Stewart)، نوامی اسکات (Naomi Scott) و الا بالینسکا (Ella Balinska). پاتریک استوارت (Patrick Stewart) نقش بوزلی را بازی می‌کند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.