اِما تامپسون به فیلم How to Build a Girl پیوست

26 October 2018 - 17:30

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر فیلم اقتباسی براساس کتاب پرفروش کتلین موران (Caitlin Moran) به نام How to Build a Girl، بازیگر برنده اسکار، اما تامپسون (Emma Tompson) و ستاره‌ی فیلم‌های Bridesmaids و Juliet, Naked، کریس اُدوود (Chris O’Dowd) را به جمع بازیگران خود اضافه کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تامپسون و اُدوود به بازیگرانی همچون بینی فلدستین (Beanie Feldstein) در نقش اصلی و آلفی آلن (Alfie Allen)، پدی کانسیدین (Paddy Considine) و سارا سلیمانی (Sarah Solemani) پیوسته‌اند.

این داستان کمدی را Monumental Pictures می‌سازد که حق ساخت فیلم براساس کتاب زندگی‌نامه موران در سال ۲۰۱۴ را بدست آورد. کوکی گیدرویک (Coky Giedroyc) این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای از موران کارگردانی می‌کند.

فیلم How to Build a Girl، وقایع سال ۱۹۹۳ را نشان می‌دهد و درباره یوحنا موریگان، دختر ۱۶ ساله باهوش و تپلی است. او ناامید از همه جا از شهر خود خارج می‌شود و اسم جدیدی برای خود انتخاب کرده و منتقد موسیقی راک می‌شود. او سرانجام یاد می‌گیرد چطور یک دختر باشد اما آیا همان دختری می‌شود که همیشه می‌خواسته؟

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.