اضافه شدن فیلم‌بردار ونوم به Birds of Prey و احتمال تغییر نام این فیلم

27 October 2018 - 09:00

سازندگان پروژه‌ی Birds of Prey «پرنده‌های شکاری»، که کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) امید زیادی به موفقیت آن دارد، به تازگی فیلمبردار فیلم‌های Venom «ونوم» و A Star Is Born «ستاره‌ای زاده شده‌است» را به جمع خود اضافه کرده‌اند و همچنین به نظر می‌رسد که نام این فیلم هم تغییر پیدا خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از انتخاب کتی یان (Cathy Yan) به عنوان کارگردان، پرنده‌های شکاری اکنون در مرحله‌ی پیش‌تولید به سر می‌برد و در سال میلای آینده شروع به فیلم‌برداری خواهد کرد. به همین دلیل، بازیگران و دست‌اندرکاران زیادی به فیلم پیوسته‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به حضور مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) برای نقش «هانترس»، و جرنی اسمالت-بل (Jurnee Smollett-Bell) برای هنرنمایی شخصیت «قناری سیاه» اشاره کرد. حال با توجه به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این پروژه، فیلم‌بردار خود را هم پیدا کرده و قرار است عنوان جدیدی نیز داشته باشد.

متیو لیباتیک (Matthew Libatique)، که اخیرا فیلم‌برداری فیلم‌های ونوم و ستاره‌ای زاده شده‌است را به سرانجام رسانده، در پی صحبتی که با مجله جی‌ام‌ای نیوز (GMA News) داشته، درباره‌ی پرنده‌های شکاری و به عهده گرفتن وظیفه‌ی فیلم‌برداری این اثر سخن گفته است:

«من در حال حاضر در حال آماده شدن برای فیلمی به نام پرنده‌های شکاری هستم. احتمالا در آینده نام متفاوتی خواهد داشت. این فیلم توسط برادران وارنر و به کارگردانی کتی یان، که فیلمی چینی به نام Dead Pigs «خوک‌های مرده» را ساخته، تولید خواهد شد. خیلی هیجان‌زده هستم. این فیلم هم در ژانر ابرقهرمانی است، اما این‌بار در دنیای دی‌سی قرار دارد و درباره‌ی شخصیت‌های مارول نیست. مارگو رابی (Margot Robbie) جزو نقش‌های اصلی است و برای این خیلی هیجان دارم. این فیلم همچنین درباره سرگذشت و پیدایش شخصیت‌ها هم هست و به همین دلیل جذاب‌تر خواهد بود. البته الان در مراحل اولیه به سر می‌برد و خیلی نمی‌توان از آن سخن گفت.»

لیباتیک بیشتر با آثار کارگردان معروف، دارن آرونوفسکی (Darren Aronofsky) شناخته می‌شود و همچنین فیلم‌های Iron Man «مرد آهنی» و Iron Man 2 «مرد آهنی ۲» از کمپانی مارول استودیوز (Marvel Studios) را هم در کارنامه دارد. او پیش از این برای فیلم Black Swan «قوی سیاه» نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

کمپانی برادران وارنر سال ۲۰۲۰ را برای اکران فیلم پرنده‌های شکاری در نظر گرفته است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.