کمیک Dungeons & Dragons سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود

27 October 2018 - 21:30

طرفداران Dungeons & Dragons این شانس را خواهند داشت تا سال آینده به قلمروهای فراموش شده باز گردند چون IDW Publishing مجموعه جدیدی در دست انتشار دارد که دنیای فانتزی Dungeons & Dragons: A Darkened Wish را نشان می‌دهد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مکان و زمان قلمروهای فراموش شده، از وقتی رمان Darkwalker on Moonshae یک ماه زودتر از کمپین قلمروهای فراموش شده منتشر شد، بخشی از اسطوره شناسی Dungeons & Dragons از سال ۱۹۸۷ بوده است. این شرایط یکی از مشهورترین شرایط D&D است و در رسانه‌های متعددی مانند رمان، کمیک و بازی‌های ویدئویی دیده می‌شود.

این مجموعه پنج بخشی جدید را بی. دیو والترز (B. Dave Walters) می‌نویسد و تس فولر (Tess Fowler) آن را طراحی می‌کند.

والترز در بیانیه‌ای درباره این پروژه اظهار داشت:

من مدت زیادی در قلمروهای فراموش شده جستجو کردم و این افتخار را داشتم در این دنیا مشارکت کنم. بی‌صبرانه منتظرم قدرت و شدت داستان حماسی D&D را به طرفداران نشان دهم.

فولر که اخیرا Kid Lobotomy را به پایان رسانده افزود:

من از ۱۲ سالگی آرزو داشتم Dungeons & Dragons را بنویسم اما A Darkened Wish فراتر از چیزی است که من آرزو کردم. کار کردن با والترز روی این پروژه بسیار خوشحال کننده است.

این مجموعه درباره جادوگر جوانی به نام هلن است که سفر او و دوستانش از جزیره Mintarn به ماجراجویی‌های غیر قابل تصوری ختم می‌شود که پایان آرامش و صلح است.

مجموعه Dungeons & Dragons: A Darkened Wish در ماه فوریه پخش می‌شود. در قسمت زیر می‌توانید پوستر فولر را مشاهده کنید.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.