شاید برد پیت و راشل وایس را در دنباله‌ی «کینگزمن» ببینیم!

27 October 2018 - 17:46

گزارش شده است که متیو واگن (Matthew Vaughn) کارگردان Kingsman «کینگزمن» به دنبال برد پیت (Brad Pitt) و راشل وایس (Rachel Weisz) برای ایفای نقش در فیلم بعدی این فرانچایز یعنی Kingsman: The Great Game «کینگز من: بازی بزرگ» است. در ماه اوت گزارش شد که تمام  دنیای کینگزمن در تکاپوی ساخت فیلم سوم از آن و همینطور مجموعه‌ای تلویزیونی و حتی اسپین‌آفی از «کینگزمن» هستند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشبد.

فیلم سال ۲۰۱۴ متیو واگن، یعنی Kingsman: The Secret Service «کینگزمن: سرویس امنیتی» بر اساس کامیک نوشته شده توسط مارک میلر (Mark Miller) و دیو گیبونز (Dave Gibbons) با همین نام ساخته شده است و مخاطبان را با آژانس جاسوسی انگلیس آشنا کرد. این داستان حول یک تفنگدار سلطنتی به نام گری آنوین (Gary Unwin) با بازی تارون اگرتون (Taron Egerton) می‌چرخد که توسط کینگزمن استخدام شد و به مامور هری هارت (Harry Hart) با بازی کولین فیرث (Colin Firth) برای مقابله با هکری به نام ریچموند والنتین (Richmond Valentine) با بازی ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) و همکارش هنچ‌وومن گزل (henchwoman Gazelle) با بازی سوفیفا بوتلا (Sofia Boutella) پیوست.

همانطور که متیو واگن خود را آماده می‌کند تا دوباره به دنباله‌ی «کینگزمن» برگردد، THS گزارش کرد که این کارگردان به دنبال نام‌های بزرگی برای ایفای نقش‌های برجسته در فیلم جدیدش است. گزارش شده است که برد پیت و راشل وایس نام‌هایی هستند که واگن به دنبال آنها برای درخشیدن در این دنیا است. اخیرا گزارش شد که رالف فینز (Ralph Fiennes) و هریس دیکینسون (Harris Dickinson) نیز به بازیگران فیلم پیوسته‌اند.

بر اساس گزارش THS، فیلم «بازی بزرگ» در جنگ جهانی اول دنبال خواهد شد و شامل چندین شخصیت واقعی است که نقش مهمی در شکل‌گیری این دوره از تاریخ داشته‌اند. گریگوری راسپوتین (Grigori Rasputin) که به نام مد مونک (Mad Monk) شناخته می‌شود، در بین این شخصیت‌ها دیده می‌شود. وی از قدرت عرفانی خودش برای به دست آوردن شاهزاده روسی نیکولاس (Nicolas) و همسرش الکساندرا (Alexandra) استفاده کرد. THS گفت برد پیت بهترین گزینه‌ی استودیو برای ایفای نقش راسپوتین است. این فیلم همچنین به دنبال بازیگرانی است که نقش قاتل فردیناند (Ferdinand) یعنی گاوریلو پرینسیپ (Gavrilo Princip) و همچنین جاسوس مشهور ماتا هری (Mata Hari) را بازی کنند.

در عین حال گزارش شده است که راشل وایس، نقش پولی (Polly)، مادر قهرمان اصلی یعنی کانراد (Conrad) را بازی خواهد کرد. از دیگر شخصیت‌های کلیدی که هنوز نمی‌دانیم چه کسی قرار است آنرا بازی کند، شفرد (Shepherd) است که به نحوی با پرینسیپ در ارتباط است. واگن گفت که سومین فیلم سری «کینگزمن» یعنی «بازی بزرگ»، با برنامه‌ای که دارد، پشت سر هم فیلم‌برداری خواهد شد و البته هنوز تنها یک عنوان رسمی برای آن مشخص شده است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.