بازسازی فیلم Clueless ساخته خواهد شد

28 October 2018 - 09:00

فیلم کمدی و رمانتیک Clueless «بی‌سرنخ»، که در سال ۱۹۹۵ اکران شده و از ستارگان آن می‌توان به آلیسیا سیلورستون (Alicia Silverstone) اشاره کرد، توسط استودیوی پارامونت (Paramount Studios) بازسازی خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

به گزارش خبرگزاری هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter)، کمپانی پارامونت، مارکویتا رابینسون (Marquita Robinson) را برای نوشتن فیلم‌نامه در نظر گرفته و تریسی الیور (Tracy Oliver) هم قرار است تهیه‌کنندگی این بازسازی را برعهده داشته باشد. رابینسون نویسنده و مشاور سریال «GLOW»، محصول شبکه نتفلیکس (Netflix) است و الیور هم بیشتر برای نوشتن فیلم‌نامه Girls Trip «سفر دختران» شناخته می‌شود. این بازسازی مراحل اولیه خود را به سر می‌برد و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست.

نسخه‌ی اصلی این فیلم، توسط امی هکرلینگ (Amy Heckerling) کارگردانی شده و یک برداشت امروزی از رمان Emma «اما»، نوشته جین آستن (Jane Austen)، محسوب می‌شود. این رمان درباره‌ی برداشت نادرست از دلباختگی نوشته شده و درباره‌ی دختری است که تصمیم می‌گیرد به یک همسر‌گزین (فردی که برای دیگران به دنبال همسر مناسب می‌گردد) تبدیل شود. در فیلم، سیلورستون نقش دختری به نام «شر» را بازی می‌کند که سعی دارد به دختر تازه‌واردی، که توسط بریتنی مورفی (Brittany Murphy) ایفا شده، کمک کند. پل راد (Paul Rudd) نقش برادر ناتنی و استیسی دش (Stacey Dash) هم نقش بهترین دوست شر را بازی می‌کنند.

این فیلم فروش بالایی داشت و موفقیت زیادی به دست آورد، همچنین تاثیر زیادی در فرهنگ امروزی داشت و طرفداران زیادی پیدا کرد. علاوه بر این، یک دنباله‌ی تلویزیونی هم برای این اثر ساخته شد.

فیلم بی‌سرنخ بعد از گذشت تقریبا دو دهه، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و در کمتر از یک ماه دیگر، قرار است تئاتری با هنرنمایی داو کامرون (Dove Cameron) در نقش شر اجرا شود.

منبع: The Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.