روبرتو بنینی نقش پدر ژپتو را در پینوکیو بازی می‌کند

28 October 2018 - 22:00

روبرتو بنینی (Roberto Benigni)، بازیگر برنده اسکار، برای ایفای نقش پدر ژپتو در فیلم پینوکیو، ساخته‌ی متئو گارون (Matteo Garrone) انتخاب شده است. این اولین نقش او بعد از بازی در To Rome With Love در سال ۲۰۱۲ و مدت‌ها دوری است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ورژن جدید پینوکیو از اوایل سال ۲۰۱۹ در لوکیشن‌هایی در ایتالیا مانند لاتزیو، توسکانی و پوگلیا فیلم‌برداری می‌شود.

گارون در اینباره اظهار داشته:

فیلم‌برداری پینوکیو و کارگردانی روبرتو بنینی دو رویایی هستند که در یک فیلم تحقق یافتند.
عروسک کولادی و من از بچگی به دنبال هم بودیم و با گذر زمان، من همیشه حس آشنایی در این داستان داشتم، طوریکه پینوکیو به خیالات من نفوذ کرده و در فیلم‌های قبلی‌ام می‌توان ردی از او یافت.

روبرتو بنینی افزود:

شخصیت عالی، داستان فوق‌العاده، کارگردان خوب: بازی در نقش پدر ژپتو به کارگردانی متئو گارون خودِ خوشبختی است.

پائولو دل بروکو (Paolo Del Brocco) نیز اظهار داشته:

باعث افتخار است بخشی از ساخت فیلمی با این سطح باشیم. متئو گارون یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین کارگردانان دنیاست. انتخاب روبرتو بنینی برای ما یکی از گام‌های خوب گارون به حساب می‌آید و حقیقت این است که پذیرش همکاری با گارون توسط بنینی یکی از سورپرایزهای خوب است.

گارون فیلم‌نامه خود را برای این فیلم در نظر گرفته که براساس کتاب کلاسیک کولادی است که به ۲۴۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده و بین ۵۰ کتاب پرفروش جهان قرار گرفته است. گارون نیز به دنبال بازیگر اصلی فیلم است.

این فیلم حیوانات و موجودات فانتزی را نشان می‌دهد. تولید این فیلم برعهده Archimede Films, Rai Cinema و Le Pacte Recorded Picture Company است.

کمپانی HanWay Films حقوق پخش جهانی فیلم را در اختیار دارد و Rai Cinema فیلم را در ایتالیا و Le Pacte در فرانسه منتشر می‌کنند.

خبر انتخاب بازیگران این پروژه چند روز بعد از اعلام ساخت آن توسط گی‌یرمو دل تورو برای نتفلیکس اعلام شد. نسخه مورد نظر گی‌یرمو موزیکال است و بالا و پایین ایتالیای فاشیستی را نشان می‌دهد که تولیدش پاییز آغاز می‌شود.

بنینی برای فیلم زبان خارجی Life Is Beautiful برنده اسکار شد و در سال ۲۰۰۲ پینوکیو را کارگردانی کرد و در آن به ایفای نقش پرداخت.

بنینی در سال‌های اخیر بسیار موفق ظاهر شده است. گارون نیز در حال حاضر یکی از کارگردانان مشهور ایتالیا بعد از موفقیت فیلم جدیدش، Dogman، است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.