نظر امی ادامز در مورد بازخورد منفی Batman V Superman چیست؟

12 September 2016 - 14:00

دومین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی به کارگردانی زک اسنایدر (Zack Snyder) با نام Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» به عنوان یکی از جنجالی‌ترین اکران‌های سینما در تاریخ ثبت خواهد شد. بله، فیلم نقاط مثبت خود را داشت و عده‌ای از طرفداران همچنان از آن حمایت می‌کنند اما منتقدین خیلی سخت‌تر از این طرفداران کامیک‌های دی‌سی با فیلم برخورد کردند. البته وقتی دی‌سی به عنوان دومین فیلم دنیای سینمایی خود به سراغ دوتا از محبوب‌ترین ابرقهرمانان دنیای کامیک یعنی سوپرمن و بتمن می‌رود باید هم انتظار یک بازخورد متناقض از تمامی بیننده‌های فیلم داشت. حال امی ادامز (Amy Adams) که در این دو فیلم در نقش لوییس لین معشوقه سوپرمن و از خبرنگاران دیلی پلنت حضور پیدا کرد بالاخره نظر خود را در مورد این واکنش منفی ارائه می‌دهد.

دیگر شخصی در سینما نمانده که در مورد بتمن علیه سوپرمن نظر نداده باشد! چندی قبل مل گیبسون (Mel Gibson) در مصاحبه‌اش این فیلم را «مزخرف» به تمام عیار خواند و از بودجه‌های فضایی فیلم‌های ابرقهرمانانه انتقاد کرد. امی ادامز در مورد بازخورد منفی فیلم گفت:

من برای زک ناراحت شدم. زک یکی از مهربان‌ترین افرادی است که می‌توانید ملاقات کنید و برایم سخت بود که ببینم در موردش اینطوری صحبت می‌کنند. او کارگردان بسیار محترم و باشخصیتی است.

در مصاحبه‌اش با Variety امی ادامز نشان داد که شخصاً برای حضور در این فیلم با توجه به بازخورد منفی‌اش احساس پشیمانی نمی‌کند اما برای زک اسنایدر ناراحت است چرا که به عنوان یک شخص و یک کارگردان او را تحسین می‌کند. به نظر می‌رسد زک اسنایدر که معروف به ساختن فیلم‌های خشن و با لحن تاریک و جدی است به عنوان یک شخص یا کارگردان «یکی از مهربان‌ترین» افرادی است که می‌توانید ملاقات کنید.

حرف‌های امی ادامز منطقی به نظر می‌رسد! بااینکه بسیاری از طرفداران دی‌سی هم‌اکنون نظرشان نسبت به فیلم عوض شده و بهتر می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند، باید اوایل اکرانش را به یاد داشته باشید! کلی امضا‌گیری راه افتاد و از برادران وارنر خواسته شد که زک اسنایدر را اخراج کنند و کارگردانی Justice League «لیگ عدالت» را به شخص دیگری بدهند. از دیگر فیلم‌های پرونده کاری زک اسنایدر می‌توان به ۳۰۰ و دنباله آن ۳۰۰: ظهور یک امپراتوری اشاره کرد که هردو در نگاه منتقدین و بخصوص طرفداران سینما در ایران چندان محبوب نیستند!

اما بهتر است زودتر قبول کنید که هم‌اکنون یکی از سران دنیای سینمایی دی‌سی زک اسنایدر است و شاید بتوانیم امیدوار باشیم که او لیگ عدالت را آنطوری که طرفداران می‌خواهند می‌سازد. در اینجا می‌توانید باری دیگر اولین تریلر منتشر شده از فیلم Justice League را که در کامیک‌کان به نمایش گذاشته شد مشاهده کنید:

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.