تصویر جدیدی از فصل دوم Supergirl منتشر شد + توضیحات اندرو کریس‌برگ

12 September 2016 - 11:00

فصل دوم سریال Supergirl که از شبکه CW پخش می‌شود، تا هفته‌های آینده آغاز خواهد شد و طرفداران این شخصیت‌ و دنیای کامیک‌های DC امیدوارند تا در این فصل نمایش بهتری را نسبت به فصل اول از این سری مشاهده نمایند. به تازگی یک تصویر جدید از فصل دوم این سریال منتشر شده است. این در حالی است که اندرو کریس‌برگ (Andrew Kreisberg) نیز توضیحاتی را در مورد سری بیان کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

به لطف Entertainment Weekly، می‌توانیم یک تصویر جدید از شخصیت سوپر گرل را مشاهده کنیم. در این تصویر، ملیسا بنویست (Melissa Benoist) در نقش دختر پولادین، قهرمان اصلی سریال، در حال متوقف کردن یک اتوموبیل است اما دقیقا چه کسی پشت فرمان نشسته و چه قصدی دارد؟ تا آغاز پخش سریال باید صبر کنیم.

مجله Entertainment Weekly همچنین گفت و گویی با تهیه کننده اجرایی Supergirl، آقای اندرو کریس‌برگ داشته است و در آن در مورد مسائلی مانند انتقال سریال از شبکه CBS به شبکه CW و نقل مکان به ونکوور برای فیلم‌برداری صحنه‌ها صحبت شده است. کریس برگ این گونه توضیح می‌دهد:

اگر به فیلم‌برداری در لوس آنجلس ادامه می‌دادیم، حس کوچک بودن سریال به مخاطبان دست می‌داد؛ این یکی از دلایلی است که ما نقل مکان کردیم تا وسعت بیشتری داشته باشیم و بتوانیم به خیابان‌ها برویم.

کریس‌برگ ادامه می‌دهد:

بله، ممکن است بعضی اوقات هوا بارانی شود و می‌خواهیم که او نفس بکشد. اما این کاملا ارزش دارد زیرا ما می‌خواستیم تا سریال بزرگ تر شود.

تا آغاز نمایش فصل دوم سریال Supergirl نمی‌توانیم در مورد محل فیلم برداری و نوع آن نظری بدهیم. باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا Supergirl در فصل دوم پیشرفتی خواهد داشت یا خیر. پیش تر شنیدیم که فصل دوم این سریال به مانند فصل دوم سریال Arrow پیشرفت قابل ملاحظه‌ای خواهد کرد. فصل دوم سریال Supergirl در تاریخ ۱۰ اکتبر آغاز به پخش خواهد کرد.

تصویر منتشر شده را در زیر مشاهده کنید:

supergril

منبع: Comicbook

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.