لیام نیسون و مایکل ریچاردسون در فیلم Made in Italy همبازی می‌شوند

30 October 2018 - 19:30

لیام نیسون (Liam Neeson) که حداقل بصورت موقتی از دنیای بازی کناره‌گیری کرده بود، به مایکل ریچاردسون (Micheal Richardson)، ستاره جوان و خوش آتیه‌ی حاضر در فیلم Made in Italy (ساخت ایتالیا) می‌پیوندد.

در این فیلم، که در هفته‌ی اخیر AFM حق فروش جهانی‌‌‌اش توسط کمپانی هن‌وی فیلم (HanWay Film) خریداری شده است؛ فیلم‌نامه نویس فیلم Dunkirk (دانکرک) و ستاره‌ی Cloud Atlas، جیمز دارسی (James D’Arcy) نیز حضور خواهند داشت. لطفا در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

نیسون در این فیلم نقش رابرت، یک هنرمند بوهیمیایی ساکن لندن را روایت می‌کند که با پسر عیجبش (با بازی ریچاردسون) که رابطه سردی با او دارد، به ایتالیا برمی‌گردد تا خانه‌ای که از زن سابقش برای او به ارث رسیده است را هرچه سریع‌تر به فروش برساند. تهیه و تولید فیلم در آوریل سال ۲۰۱۹ و در ایتالیا کلید خواهد خورد.

گبریل استوارت (Gabrielle Stewart)، مدیر اجرایی هن‌وی می‌گوید:

اینکه فیلمنامه و پروژه‌ی مشهورمان بالاخره تکمیل شد و امسال می‌توانیم ساخت آن را آغاز کنیم، برای ما اتفاقی بسیار هیجان‌انگیز است. ما با بازی لیام و مایکل در نقش آن پدر و پسر شاهد چالش‌هایی از جنس احساسات و هیجانات با کمی چاشنی خنده‌ [دار بودن] خواهیم بود . [با چنین تیم قوی که پروژه دارد] انتظار داریم این پروژه، به یک پروژه‌ی خاص و چشمگیر تبدیل شود.

کمپانی کراس دی (Cross Day) و تهیه‌کننده‌ی کارکشته‌ی فیلم و تلویزیون، پیپا کراس (Pippa Cross) و سم تیپر-هیل (Sam Tipper-Hale) و همچنین نیکولا سرا (Nichola Serr) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده خواهند داشت. استوارت از هن‌وی و جنت دی (Janette Day) از کراس دی نیز تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود. سرپرست بخش‌های عکاسی و تدوین هم به ترتیب شامل عکاسِ سینمایی دارنده‌ی جوایز مختلف ، مایک الی (Mike Eley) و تدوینگر دارنده‌ی جوایز اسکار و بفتا، کریس دیکنز (Chris Dickens) می‌شود.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.