ساخت لایو-اکشن از یک بازی موبایل دیگر!

30 October 2018 - 19:57

احتمالا بازی ساخته شده برای موبایل‌ها به نام Talking Tom and Friends «تام سخنگو و دوستان» را دیده‌اید. اکنون به نظر می‌رسد که این برنامه توسط تهیه‌کننده‌ی Assassin’s Creed «اساسینز کرید» یعنی جین جولین بارونت (Jean-Julien Baronnet) و شرکت Outfit7، پا به دنیای فیلم بگذارد و اقتباسی از آن ساخته شود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Talking Tom گربه‌ای است که نسبت به حرکاتی که جلوی گوشی یا تبلت خود انجام می‌دهید، واکنش نشان می‌دهد و اولین بار هشت سال پیش معرفی شد. یک بازی خانواده پسند که بیش از هشت میلیارد و ۳۵۰ میلیون کاربر فعال داشت. یک سریال انیمیشن از Talking Tom and Friends هم در سال ۲۰۱۵ پخش شد.

بوریس دولنک (Boris Dolenc)، رئیس شرکت Outfit7، به پایگاه خبری Variety در مورد این بازی و لحن دوستانه‌‌ی آن گفت:

بعنوان یکی از بزرگترین و رو به رشدترین شرکت‌های سرگرمی در دنیا، ما یک استراتژی همه جانبه نسبت به بازی‌های موبایل داریم. تا امروز، سریال بین‌المللی Talking Tom and Friends را ساختیم و ساخت فیلم هم قدم بعدی برای این بازی است.

بارونت همچنین تهیه کننده‌ی سریال تلویزیونی Rabbids Invasion و همچنین رئیس قبلی شرکت‌های EuropaCorp و Ubisoft Motion Pictures نیز بوده است. او همچنین بنیان‌گذار شرکت Marla Studios بود که فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیوئی را می‌سازد.

بونت در رابطه با فیلم گفت:

باید گفت که فیلم Talking Tom قطعا یک فیلم خانوادگی خواهد بود و هم شامل شخصیت‌های دنیای واقعی و هم شخصیت‌های دیجیتالی است و باید تمام لحن و فضایی که بازی داشت مثل دوستی، شوخ طبعی، تحمل و ماجراجویی را منتقل کند.

ذکر این نکته نیز جالب توجه است که شرکت سونی با ساخت فیلمی اقتباسی از بازی Angry Birds «پرندگان خشمگین» از شرکت Rovio در سال ۲۰۱۶ موفقیت بدست آورد و ۳۵۰ میلیون دلار کسب درآمد کرد و دنباله‌ی آن هم در سال ۲۰۱۹ ساخته خواهد شد.

منبع: Variety

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.