لنا دانهم فیلمنامه‌ی یک پناهنده‌ی سوری را برای استیون اسپیلبرگ و جی جی آبرامز خواهد نوشت

31 October 2018 - 12:30

لنا دانهم (Lena Dunham) داستان زنده‌ ماندن غم‌بار یک پناهنده‌ی سوری (سوریه‌ای) که روی دریا گیر افتاده است را برای فیلم مورد نظر استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) و جی. جی. آبرامز (J. J. Abrams) خواهد نوشت.

دانهم توسط استیون اسپیلبرگ و جی. جی. آبرامز که دو تهیه‌کننده‌ی فیلم هستند به این کار دعوت شد. او قرار است اقتباسی از ” امید قدرتمندتر از دریا است: روایتی باورنکردنی از عشق، از دست دادن و زنده‌ ماندن یک پناهنده” را بنویسد. لطفا در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این داستان عامه پسند، توسط نویسنده‌ی معروف، ملیسا فلمینگ (Melissa Fleming) سخنگوی United Nations High Commissioner (کمیسری عالی بین المللی) و Flatiron Books (کتاب‌های فلترن)، منتشر شد. این ماجرا، روایتگر داستان واقعیِ دعا الزمل (Doaa Al Zamel)، مادر مصری دو فرزند است که بر روی قایقی در کشور سوئد است. کشتی در میانه‌ی راه خراب می‌شود و الزمل تا چندین روز در حالی‌که هر کدام از دو فرزندش را با یکی از دست‌هایش نگاه داشته است، در آب‌های آزاد سرگردان است. درنهایت او تنها با کمک یک رینگ نجات از این مخمصه جان سالم به در می‌برد و زنده می‌ماند.

این پروژه که استارت کار خود را در استودیو پارامونت پیکچرز (Paramount Picturrs) زده است؛ توسط کمپانی بد روبوت (Bad Robot) از آبرامز و کمپانی امبلین پارتنرز (Amblin Partners) از اسپیلبرگ تهیه و تولید می‌شود. عارف حسین (Arif Hussein)، نیز تهیه کننده‌ی اجرایی این پروژه خواهد بود. انتظار می‌رود امبلین و پارامونت به صورت مشترک عنوان جهانی فیلم را به نام خود بزنند.

دانهم، دستیار سازنده و تهیه کننده‌ی اجرایی پروژه Camping از شبکه اچ‌بی‌او (HBO) و همچنین سریال تلویزیونی Girls (دخترها) است. او پس از حضور در پروژه‌ی Tiny Furniture سال ۲۰۱۰، به عنوان نویسنده، کارگردان و همینطور بازیگر؛ برای مدتی از پذیرفتن هرگونه پیشنهادی سر باز زد و به استراحت پرداخت.

خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که گویا باید شاهد حضور دانهم، در درام پرستاره‌ی منسون-محورِ کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) تحت عنوان Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) و بازی او در جوار سوپر استارهایی نظیر برد پیت (Brad Pitt)، لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) و مارگو رابی (Margot Robbie) باشیم‌.

منبع: Variety

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.