سه بازیگر مشهور به فیلم Resistance، داستانی از جنگ جهانی دوم، پیوستند

31 October 2018 - 17:46

اد هریس (Ed Harris) بازیگر The Hours که چهار بار نامزدی اسکار را در کارنامه دارد، به همراه ادگار رامیرز (Edgar Ramirez) بازیگر Carlos و کلمنس پوسی (Clémence Poésy) بازیگر The Tunnel  در لیست بازیگران فیلم Resistance «مقاومت» که روایت جنگ جهانی دوم است، حضور دارند. خسه آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) بازیگر The Social Network نیز در این فیلم بازی می‌کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هریس نقش ژنرال جورج اس پتون (George S. Patton) را در فیلم بازی می‌کند که بر اساس داستان واقعی و الهام‌بخش مارسل مارسو (Marcel Marceau)، هنرمند مشهور فرانسوی که با ماندن در کنار حزب مقاومت فرانسه، به نجات جان هزاران نفر از یتیمان در طول جنگ کمک کرد، ساخته شده است. این فیلم گروه‌هایی از دختران و پسرانی را نشان می‌دهد که برای کمک به نجات به کودکانی که والدینشان توسط نازی‌ها کشته شده‌اند، تلاش می‌کنند. گفته می‌شود پدر مارسو، در اردوگاه آشویتس (Auschwitz) کشته شده بود و او یاد گرفته بود که به کودکان برای فرار از آنجا کمک کند.

بر اساس گفته‌ی تهیه کنندگان فیلم، آیزنبرگ، که مادرش یک دلقک حرفه ای است، برای سالها تمرین کرده است تا بتواند نقش مارسو را بازی کند. او و جاناتان جکوبوویکز (Jonathan Jakubowicz) که نویسنده و کارگردان فیلم است، اعضای خانواده‌شان را در فاجعه‌ی هولوکاست از دست داده‌اند.

فیلم‌برداری قرار است تا از ماه سپتامبر در پاراگوئه آغاز شود. Rocket Science اسپانسر فیلم بوده و CAA پخش داخلی آنرا بر عهده دارد. شرکت برادران وارنر (Warner Bros) سال آینده در آلمان فیلم را اکران می‌کند.

اما برگردیم به بازیگران که انصافا هم مشهور هستند. کلمنس نقش اما (Emma) که عضو مرکزی مقاومت آلمان است را بازی می‌کند. ماتیاس شیقوفر (Matthias Schweighöfer) بازیگر آلمانیِ فیلم (You Are Wanted)، نقش کلاوس باربی (Klaus Barbie) را ایفا خواهد کرد؛ بازیگر فیلم American Crime Story یعنی رامیرز نقش شخصیتی به نام سیگموند (Sigmund) را دارد؛ بلا رمزی (Bella Ramsey) بازیگر Game Of Thrones بازیگر نقش البث (Elsbeth) است، ستاره‌ی Son Of Saul یعنی گزا روریگ (Geza Rohrig) نقش پسر عمه‌ی مارسو یعنی جورجس لوینگر (Georges Loinger) که یک مبارز افسانه‌ای دیگر است را خواهد داشت؛ بازیگر اتریشی کارل مارکوویکس (Karl Markovics) یعنی The Counterfeiters نقش پدرمارسو یعنی چارلز مانگل (Karl Markovics) را بازی می‌کند؛ و فلیکس موآتی (Felix Moati) بازیگر Some Like It Veiled برادر مارسو خواهد بود.

شرکت‌های تهیه کننده‌ی فیلم شامل Panteleon Films با همکاری Epicentral Studios و Rocket Science و همینطور Vertical Media، Neptune Features، Riverstone، Ingenious Media و Bliss Media هستند. کلادین جکوبوویکز (Claudine Jakubowicz)، دن ماگ (Dan Maag)، ثورستن شاماچر (Thorsten Schumacher)، کارلوس گارسیا دی پارادیس (Carlos Garcia de Paredes)، پاتریک زورر (Patrick Zorer)، جاناتان جکوبوویکز، ماتیاس شیقوفر و مارکو بکمن (Marco Beckmann) تهیه کنندگان فیلم هستند.

جکوبوویکز گفت:

هنگامی که من به فیلم سازی فکر کردم، اد هریس یک افسانه بوده است. ادگار رامیرز یکی از بهترین بازیگران نسلش است. من از زمانی که In Bruges را دیدم طرفدار کلمنس پوسی بودم. بلا رمزی یکی از با استعدادترین بازیگرانی است که من تابحال دیده‌ام و Son of Saul و The Counterfeiters دو تا از محبوب‌ترین فیلم‌های جنگ جهانی دوم برای من هستند. نمی‌توانم برایتان توصیف کنم که چقدر از هولوکاست الهام گرفته‌ام تا با این بازیگران حرفه‌ای این فیلم را بسازم.

منبع: DeadLine

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.