اخباری مبنی بر حضور فاطمه معتمدآریا در دوره هشتم از جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا

31 October 2018 - 19:15

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، اخباری مبنی بر حضور فاطمه معتمدآریا در دوره هشتم از جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا منتشر شده است که این بازیگر محبوب، میهمان ویژه این دوره از جشنواره فیلم‌های سینمایی ایرانی استرالیا در ملبورن و سیدنی است. این جشنواره از تاریخ ۱۸ اکتبر به مدت یک ماه تا تاریخ ۱۸ نوامبر مصادف با ۲۶ مهر تا ۲۵ آبان در حال برگزاری است.

در این دوره از جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا ۱۱ فیلم بلند از سری فیلم‌های سال گذشته وجود دارد که ترتیب آنها به صورت زیر است:

خوک ساخته مانى حقیقى، سه رخ ساخته جعفر پناهى، حکایت دریا ساخته بهمن فرمان آرا، رونا: مادر عظیم ساخته جمشید محمودى، امیر ساخته نیما اقلیمى، هندی و هرمز ساخته عباس امینى، هت تریک ساخته رامتین لوافى، تنگه ابوقریب ساخته بهرام توکلى، دارکوب و همچنین سه فیلم کوتاه وقت ناهار ساخته علیرضا قاسمى، پاگرد ساخته محسن بنى هاشمى و حباب ساخته روناک طاهر در شش شهر بزرگ استرالیا (سیدنی، ملبورن، بریزبن، کانبرا، ادلاید و پرت) به نمایش در مى‌آیند. دو فیلم تنگه ابوقریب و دارکوب اولین نمایش بین‌المللى خود را در این جشنواره خواهند داشت.

مدیریت این جشنواره بر عهده آرمین میلادی می‌باشد که وی ضمن اعلام این خبر افزود: فاطمه معتمدآریا، بازیگر برجسته و محبوب سینمای ایران، در نخستین حضور خود در جشنواره فیلم های ایرانی، در مراسم اکران فیلم «حکایت دریا» آخرین ساخته بهمن فرمان‌آرا در سیدنى (۱۹ و ۲۳ اکتبر) و سینماى اکمى ملبورن (٢۵ اکتبر) و جلسات پرسش و پاسخ حضور داشته‌اند.

همچنین وی در مراسمی که از قبل در نظر گرفته شده بود که مراسمی ویژه به مناسبت آیین بزرگداشت عزت‌الله انتظامی بازیگر پیشکسوت و موفق سینمای ایران  و همچنین  اکران ویژه فیلم “روسری آبی” ساخته رخشان بنی‌اعتماد شرکت داشتند که با استقبال زیادی از مخاطبان ایرانی مقیم استرالیا و سینما دوستان استرالیایى مواجه گردید.

مخاطبان و علاقه مندان برای  کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از وب سایت جشنواره دیدن نمایند.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.