رضا صادقی برای فیلم تازه مجیدرضا مصطفوی به نام آستیگمات می‌خواند

31 October 2018 - 20:45

خواننده محبوب کشورمان، رضا صادقی قرار است برای فیلم و ساخته جدید تازه مجیدرضا مصطفوی به نام ” آستیگمات”  قطعه‌ای ضبط کند. این موزیک ویدیو با نهایی شدن مراحل تنظیم و ضبط ویدیو فیلم “آستیگمات” در آستانه اکران عمومی فیلم، رونمایی خواهد شد.

فیلم “آستیگمات” ساخته مجیدرضا مصطفوی به زودی به سینما‌ها خواهد آمد.

به گزارش سینما گیمفا (سینما فارس)، فیلم و ساخته جدید مجیدرضا مصطفوی به نام “آستیگمات” در قرار دادش برای اکران در گروه باغ کتاب بسته شد و به زودی در سینماها به اکران در می‌آید.

پس از ثبت این قرارداد در گروه باغ کتاب و بر اساس مصوبه امروز شورای صنفی نمایش فیلم جدید “آستیگمات” در اواسط آبان مال سال ۹۷ به اکران در تمامی سینماها در خواهد آمد.

این فیلم که موفق به دریافت پروانه نمایش پس از گذشت ۶ ماه شد این روزها در پی کارهای مربوط به تبلیغات است و آماده سازی آنها را انجام می‌دهد. پیش‌بینی احتمالی از این فیلم به دلیل بازیگران و فیلم‌نامه این طور است که این اثر تازه مجیدرضا مصطفوی می‌تواند از فیلم‌های پر مخاطب امسال در ژانر اجتماعی باشد و در فهرست پرفروش ترین‌ها برود.

نویسندگی این اثر را پیام کرمی و مجیدرضا مصطفوی بر عهده دارند و روابط انسانی افراد جامعه را روایت می‌کند. از میان بازیگران و هنرمندان نیز میتوان به حضور مهتاب نصیرپور، محسن کیایی، باران کوثری، هادی حجازی‌فر، حسین پاکدل، سیامک صفری، حسام محمودی، بهنوش بختیاری، محمد شاکری و نیکی کریمی در “آستیگمات” اشاره کرد.

درخلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

روابط انسانی افراد جامعه را روایت می‌کند. این فیلم به زودی اکران خواهد شد.

خانه فیلم به مدیریت سعید خانی پخش فیلم «آستیگمات» را بر عهده دارد.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.