برادران روسو و نویسنده World War Z فیلم عراقی Mosul را می‌سازند

31 October 2018 - 20:33

جو و آنتونی روسو به همراه نویسنده فیلم World War Z، متیو مایکل کارنان (Matthew Michael Carnahan) برای ساخت تریلر شرقی، Mosul (موصل)، که در American Film Market ارائه شد، همکاری می‌کنند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بر خلاف دیگر پروژه‌ها، که تولید کننده‌ها قراردادهای داخلی می‌بندند یا قبل از فیلم‌برداری امور مالی را مشخص می‌کنند، Mosul در مرحله پس از تولید قرار داشته و فیلم‌برداری‌اش اوایل بهار امسال در موراکو آغاز گردیده است.

کارنان این فیلم را نوشته و کارگردانی می‌کند که اولین تجربه کارگردانی‌اش است. اما پیش‌تر در سیاست خاورمیانه جستجویی کرده و در ساخت The Kingdom به کارگردانی پیتر برگ (Peter Berg) و بازی جیمی فاکس (Jamie Foxx) و جنیفر گاردنر (Jennifer Gardner) نقش داشته است.

فیلم Mosul داستان واقعی درباره واحد پلیسی است که اعضای آن پسران محلی موصل، دومین شهر بزرگ عراق هستند که در سال ۲۰۱۴ برای آزادی شهر از چنگال ۶۰۰۰ داعشی مبارزه کردند.

داستان فیلم براساس مقالات نوشته شده توسط لوک موگلسون (Luke Mogelson) است که به این واحد ملحق شد و مبارزه آن‌ها را در سال ۲۰۱۶ برای روزنامه The New Yorker گزارش داد.

کارنان بازیگرانی از خاورمیانه، آفریقای شمالی و عراق را انتخاب کرده است و زمان، وقایع و قهرمانان را کاملا واقعی نشان خواهد داد.

برادران روسو در بیانیه‌ای اعلام داشتند:

متیو مایکل کارنان، هنرمند عالی برای نمایش این داستان اورجینال است که فرهنگی را به تصویر می‌کشد که هیچ وقت بصورت قهرمانانه نشان داده نشده بود. این فیلم اشتیاق برای دفاع از کشور و شهر را نشان می‌دهد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.