سیث روگن و مایکل کیتون در فیلم King of The Jungle بازی می‌کنند

31 October 2018 - 21:00

سیث روگن (Seth Rogen) و مایکل کیتون (Michael Keaton) در کمدی تاریک King Of The Jungle، فیلمی براساس داستان واقعی درباره جان مک‌آفی، حضور خواهند داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

همانطور که قبلا گفته شد گلن فیکارا (Glen Ficarra) و جان روکوا (John Requa) این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای از اسکات الکساندر (Scott Alexander) و لری کارازوسکی (Larry Karazewski) کارگردانی می‌کنند. این فیلم را Condé Nast Entertainment, Zaftig Films, MadRiver Pictures و Endurance Media می‌سازند که سرمایه‌گذاران فیلم نیز هستند. IMR International فیلم را هفته آینده در AFM توزیع می‌کند.

طبق آنچه در مقاله مجله Wired آمده، Last Stand جان مک‌آفی، این فیلم داستان واقعی درباره مگنت تکنولوژی مک‌آفی است که خالق نرم‌افزار آنتی ویروس مک‌آفی است که چشم روی ثروت و تمدن‌اش بست و به جنگلی در بلیز رفت. در این فیلم، محقق روزنامه Wired، آری فرمن (Ari Furman) می‌پذیرد با مک‌آفی مصاحبه‌ای داشته باشد اما وقتی به بلیز می‌رود، با مک‌آفی پارانویید و قاتل مواجه می‌شود.

این پروژه وقتی در سال ۲۰۱۷ اعلام شد بسیار سر و صدا به پا کرد و قرار بود جانی دپ در آن بازی کند و روگن و کیتون تولید آن را برعهده گرفتند.

این فیلم را جرمی استکلر (Jeremy Steckler) از Condé Nast Entertainment، چارلی گوگولاک (Charlie Gogolak)، گلن فیکارا (Glen Ficarra) و جان رکوا، مارک بوتان (Marc Butan)، استیو ریچاردز (Steve Richards) و جاشوا دیویس (Joshua Davis) می‌سازند.

روگن، ستاره‌ فیلم‌هایی همچون The Disaster Artist, Superbad و Knocked Up اخیرا صداپیشه‌ی ریبوت شیر شاه بوده و نقش مقابل چارلیز ترون (Charlize Theron) را در Flarsky بازی کرده است. کیتون، بازیگر نامزد اسکار برای فیلم Birdman، و فیلم Spotlight نیز به زودی در فیلم Dumbo دیزنی دیده خواهد شد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.