شامیر اندرسون همبازی شایلن وودلی در فیلم جدید درک دورموس شد

31 October 2018 - 21:30

شامیر اندرسون (Shamier Anderson) که در اقتباس تلویزیونی Syfy حضور داشته، نقش مقابل شایلن وودلی (Shailene Woodley)، جیمی دورنان (Jamie Dornan) و سباستن استن (Sebastian Stan) را در درامی به کارگردانی درک دورموس (Drake Doremus) بازی می‌‌کند که در حال فیلم‌برداری در لس‌آنجلس است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دورموس فیلم‌‌هایی همچون Crazy با بازی آنتون یلکین (Anton Yelchin)، فلیسیتی جونز (Felicity Jones) و جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) و Breathe In با بازی جونز و گای پیرس (Jones and Guy Pearce) و اخیرا Zoe با بازی ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor)، لی سیدوکس (Léa Seydoux) و تئو جیمز (Theo James) را کارگردانی کرده است.

جدیدترین فیلم وی درباره هنرمندی (با بازی وودلی) است که با دوست پسرش به هم زده تا کمی استراحت کند اما همزمان وارد دو رابطه عاشقانه می‌شود.

دورموس این فیلم را به همراه روبرت جورج (Robert George)، فرانسس چانگ (Francis Chung)، جیون اوکی (Jihyun Ok) و فرد لی (Fred Lee) می‌سازد.

اندرسون در فیلم Destroyer نقش مقابل نیکول کیدمن را ایفا کرده است که روز کریسمس اکران می‌شود و در کمدی Love Jacked به کارگردانی آلفونز آدتویی (Alfons Adetuyi) نیز ایفای نقش کرده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.