اولگا کوریلنکو در فیلم The Courier ایفای نقش می‌کند

31 October 2018 - 22:00

اولگا کوریلنکو (Olga Kurylenko) بازیگر نقش اصلی فیلم The Courier خواهد بود که تریلر اکشنی به کارگردانی زاکاری ادلر (Zackary Adler) است که در لندن فیلم‌برداری می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کوریلنکو نقش پیک اصلی را بازی می‌کند که وقتی متوجه می‌شود آخرین بسته‌ای که رسانده حاوی بمبی برای شاهدِ خدای جنایت و قتل بوده، کارش مختل می‌شود. سپس وی سعی می‌کند هدف مورد نظر را از دست مامورین سی‌آی‌ای و مزدوران CIA نجات دهد.

مارک گلدبرگ (Marc Goldberg)، اندرو پندرگاست (Andrew Pendergast) و الیزابت ویلیامز (Elizabeth Williams) این فیلم را تولید می‌کنند. جیمز ادوارد بیکر (James Edward Baker) فیلم را برای Rollercoaster Angel Productions، شرکت جدیدی که با Adler تاسیس کرده که درام جنایی خوانده، می‌سازد.

این پروژه را Signature Films تهیه می‌کند و Signature Entertainment آن را توزیع می‌کند. فیلم‌برداری در لوکیشنی در لندن انجام می‌شود و چند ماهی طول می‌کشد. Blue Box فروش بین‌المللی را برعهده دارد.

بیکر می‌گوید The Courier دراماتیک خواهد بود و مهم‌تر از همه اینکه تریلر اکشن زنانه‌ای است. وی افزود: با کارگردانی زک و اُلگا کریلنکو در نقش قهرمان، فکر کنم پازل کاملی برای فرنچایز اکشن جدیدی داریم.

منبع: ورایتی

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.