نوئامی واتس در اسپین آف سریال Game of Thrones نقش آفرینی خواهد کرد

31 October 2018 - 23:30

طبق گزارشات منتشر شده از پایگاه خبری ورایتی، نوئامی واتس (Naomi Watts)، نامزد جایزه‌ی اسکار برای فیلم‌هایی همچون ۲۱ Grams (۲۱ گرم)، Twin Peaks (توئین پیکس) و The Impossible (غیر ممکن)، به فهرست بازیگران سریال فرعی که بر اساس سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) ساخته خواهد شد، می‌پیوندد. واتس قرار است در اسپین آف این سریال که توسط جین گولدمن (Jane Goldman) نوشته شده است، نقش یک شخصیت اجتماعی کاریزماتیک را بازی می‌کند که رازی تاریک را مخفی می‌کند. لطفا تا پایان این خبر با سینماگیمفا همراه باشید‌.

از جمله آثار برجسته‌ای که واتس در آن‌ها نقش آفرینی کرده است می‌توان به سریال Twin Peaks و Gypsy و درام‌های Glass Castle و Ophelia اشاره کرد‌. از دیگر پروژه‌های او نیز که به زودی منتشر خواهند شد می‌توان از Wolf Hour, Boss Level, Once Upon a Time in Staten Island, The Burning Season, Ascendant و سریال تلویزیونی The Loudest Voice in the Room نام برد.

این اسپین آف که سرمایه‌ گذاری خوبی روی آن انجام شده، توسط جین گولدمن و نویسنده‌ی “بازی تاج و تخت” و تهیه کننده‌ی اجرایی آن، جروج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) خلق شده است. گولدمن نویسندگی این مجموعه را براساس داستانی که توسط خودش و مارتین طراحی شده بود، انجام داده است. محتوای این مجموعه فرعی که هنوز نامی هم برای آن انتخاب نشده است، هزاران سال پیش از وقایع سریال “بازی تاج و تخت” را بازگو می‌کند. سریال، روایتگر داستان‌هایی از قهرمانان دوران طلایی تا دوره تاریک و رو به افول آنهاست. با این وجود تنها چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که در سریال از رازهای وحشتناک تاریخ وستروس و خواستگاه واقعی وایت واکرها گرفته تا رازهای سر به مهر شرق و افسانه‌های استارک‌ها…آن چیزی نیستند که ما فکر می‌کنیم می‌دانیم.

گولدمن که به عنوان شورانر در این اسپین آف حضور خواهد داشت در کنار مارتین، وینس جراردیس (Vince Gerardis) تهیه‌کننده‌ی اجرایی “بازی تاج و تخت” و دنیل زلمن (Daniel Zelman) دستیار سازنده و دیگر تهیه‌کننده‌ی اجرایی “بازی تاج و تخت” در تهیه‌کنندگی اجرایی آن نیز نقش دارد.

مارتین این گفته را تایید کرد که از آن جایی که مجموعه فرعی، رویدادهای هزاران سال پیشِ سریال کنونی را دنبال می‌کند لذا هیچ‌ کدام از بازیگران حالِ حاضر “بازی تاج و تخت” در این اسپین آف حضور نخواهند داشت. او همچنین در اشاره‌ای کوتاه، اظهار داشت:

سه اسپین آف مختلف از “بازی تاج و تخت” در بازه‌های زمانی متفاوت و شخصیت‌ها و خط داستان‌هایی گوناگون در حال تولید و ساخت هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.