مت لی‌بلانک: مردم هنوز هم از عبارات سریال Friends استفاده می‌کنند! | ‘How You Doin؟

12 September 2016 - 12:00

سریال Friends به طرز شگفت‌آوری فوق‌العاده کار شده بود و توانست لحظات به‌یادماندنی را برای بسیاری خلق کند. این سریال شخصیت‌های افسانه‌ای را بوجود آورد که هنوز هم برای طرفداران زنده هستند.

مت لی‌بلانک (Matt LeBlanc) که به عنوان شخصیت فوق‌العاده «جویی تریبیانی» در این سریال ایفای نقش می‌کرد امروز موضوع بسیار جالبی را با طرفداران به اشتراک گذاشت. او که برای تعطیلات به مراکش رفته بود به موضوع عجیبی برخورده است! مت ادعا می‌کند که مردم جهان هنوز هم عبارات و تکیه‌کلام‌های سریال Friends را به یاد دارند.

او در مصاحبه با مجله Entertainment Weekly اینگونه این موضوع را مطرح کرد:

برای تعطیلات به کوه‌های اطلس در مراکش رفته بودم. واقعا مردم آنجا از اتفاقات روز عقب بودند! لباس‌های محلی پوشیده بودند و در غار و اینگونه مکان‌ها زندگی می‌کردند. آن‌ها من را جویی صدا می‌زدند و با یک لهجه نه‌چندان جالب بهم می‌گفتند: ‘How you doin؟ انتظار همچین چیزی را نداشتم! این سریال همه جا رفته و هنوز هم زنده است!

سریال فوق‌العاده Friends از سال ۱۹۹۴ در تلویزیون آمریکا بر روی آنتن رفت و نهایتا در سال ۲۰۰۴ با ۱۰ فصل به اتمام رسید.

منبع: NME

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • empty says:

    آقا این سریالش چطوره؟ در حد the big bang theory هست؟

    • Ali Danger says:

      در حدش؟؟؟
      داداش این سریال یک سر و گردن از همه سریال هایی که دیدی بالا تره. و این فقط نظر من نیست. این سریال تو اون سال ها رو ذهن مردم تاثیر گذاشته. رو مدل زندگیشون تاثیر گذاشته. که با این خبر هم کاملا معلومه! هیچ سریالی تا حالا نتونسته در حد این روی مردم به این شدت تاثیر بزاره.
      تو دیدن این سریال شک نکن برادر.