گیشه سینمای ایران| پیشتازی ادامه‌دار «مغزهای کوچک زنگ زده»

1 November 2018 - 09:19

در یک هفته اخیر فیلم های «مغزهای کوچک زنگ زده» و «لس آنجلس تهران» بیشترین فروش را نسبت به سایر فیلم‌های روی پرده کسب کردند و سه فیلم «پیشونی سفید ۲»، «لازانیا» و «هشتگ» رتبه های سوم تا پنجم جدول فروش هفتگی را به خود اختصاص دادند.

مغزهای کوچک زنگ زده

جدیدترین ساخته سینمایی هومن سیدی که سال گذشته برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از پنج هفته پیش در سینماهای کشور به روی پرده رفت. این فیلم هفته گذشته ۹۴۵ میلیون تومان فروش کرد تا درآمدش از گیشه به رقم ۸ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومان برسد.

لس آنجلس تهران

کمدی «لس آنجلس تهران» ساخته تینا پاکروان با بازی پرویز پرستویی، مهناز افشار، ژوبین رهبر، گوهر خیراندیش، ماهایا پطروسیان و… در سومین هفته اکرانش ۹۲۰ میلیون تومان فروش کرد تا درآمدش از گیشه به رقم چهار میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان برسد.

پیشونی سفید ۲

«پیشونی سفید ۲» ساخته سید جواد هاشمی با بازی ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیررضا احمدی، محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداللهی، حسام نواب صفوی و… پس از سه هفته اکران یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفته گذشته نیز ۴۷۹ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

لازانیا

«لازانیا» حسین قناعت با بازی جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی ، بهنوش بختیاری ،نفیسه روشن، رضا ناجی و… از چهار هفته پیش در سینماهای کشور به روی پرده رفت. این فیلم کمدی در هفته گذشته ۴۱۲ میلیون فروش کرد و فروش کل آن به رقم دو میلیارد و ۱۸۷ میلیون تومان رسید.

هشتگ

کمدی «هشتگ» ساخته رحیم بهبودی فر با بازی نیوشا ضیغمى، بهاره رهنما، بیژن بنفشه خواه، حدیث فولادوند، محمدعلی کیانی، مهرداد فلاحتگر، ارسلان قاسمی و امید روحانی که از پنج هفته پیش در سینماهای کشور به روی پرده رفت، تا کنون دو میلیارد و ۴۸۹ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته نیز، ۴۰۵ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

گرگ بازی

«گرگ بازی» عباس نظام دوست در اولین هفته اکران خود ۱۹۱ میلیون تومان فروش کرد. در این فیلم علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سهیلا گلستانی، سعید چنگیزیان و… بازی می کنند.

هزارپا

جدیدترین ساخته ابوالحسن داودی، با بازی رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، شهره لرستانی، مهران احمدی، نعیمه نظام دوست، امیر مهدی ژوله و… از ۱۷ هفته پیش در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم در هفته گذشته ۱۸۲ میلیون تومان فروش کرد تا درآمدش از گیشه به رقم ۳۷ میلیارد و ۱۵۱ میلیون تومان برسد.

عرق سرد

دومین ساخته سینمایی سهیل بیرقی، با بازی باران کوثری، امیر جدیدی، سحر دولتشاهی، لیلی رشیدی و هدی زین العابدین از پنج هفته پیش در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم در هفته گذشته ۱۷۴ میلیون تومان درآمد کسب کرد تا فروش کل آن به رقم یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان برسد.

تنگه ابوقریب

فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» که در جشنواره فجر سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد را کسب کرد، از ۱۲ هفته پیش در سینماهای کشور به روی پرده رفت. این فیلم تاکنون پنج میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان فروش کرده و در هفته گذشته نیز ۱۲۲  میلیون تومان درآمد کسب کرد.

جاده قدیم

این فیلم به کارگردانی منیژه حکمت با بازی مهتاب کرامتی، ترلان پروانه، هدی زین العابدین، بانیپال شومون و… پس از پنج هفته اکران ۴۷۵ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته نیز ۳۵ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.