کلوئی مورتز و جک اوکانل؛ بانی و کلاید جدید سینما

1 November 2018 - 11:57

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter)، کلوئی مورتز (Chloe Moretz) و جک اوکانل (Jack O’Connell) برای ایفای نقش در قالب بانی (Bonnie) و کلاید (Clyde) در فیلم Love is a Gun، درام مربوط به دوره‌ی رکود قرارداد امضا کرده‌اند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فیلمنامه‌ی این فیلم براساس کتاب Go Down Together: The True, Untold Story of Bonnie and Clyde نوشته‌ی جف گویین (Jeff Guinn) توسط شلدون ترنر (Sheldon Turner)، نویسنده‌ی نامزد جایزه‌ی اسکار به رشته‌ی تحریر درآمده است. این فیلم اثری هیجان‌آور و داستانی احساسی درباره‌ی دو تن از مشهورترین عشاق تاریخ توصیف شده است؛ بانی پارکر (Bonnie Parker) و کلاید بارو (Clyde Barrow).

این فیلم توسط کایک میلو (Kike Maillo) کارگردانی می‌شود که در سال ۲۰۱۶ فیلم Toro را ساخت. تهیه‌ی این اثر نیز بر عهده‌ی ماریسا مک‌ماهون (Marissa McMahon)، اشلی شلیفر (Ashley Schlaifer) و شان و برایان فرست (Sean and Bryan Furst) است.

تیم تهیه‌کنندگان این فیلم در بیانیه‌ای ابراز کرده‌اند:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که قرار است داستان نمونه‌وار بانی و کلاید را بازتعریف کنیم. داستان آن‌ها همواره در فرهنگ عامه حاضر است اما با این وجود عده‌ی کمی از نسل فعلی از جزئیات عشق آن‌ها و شرایطی که به جنایات شنیع آنان انجامید و توجه سراسر جهان را به خود جلب کرد مطلع هستند. کایک، کلوئی و جک کاملا درباره‌ی رویکرد شخصیت‌محوری که مد نظر ما است آگاهی دارند و ما بسیار خوش‌اقبال هستیم که چنین تیم خلاقی را در اختیار داریم.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.