Game of Thrones به موفق‌ترین سریال درام در تاریخ جشنواره امی تبدیل می‌شود

12 September 2016 - 13:00

سریال محبوب Game of Thrones «بازی تاج و تخت» تا بحال بیشتر از هر سریال درام دیگری موفق به دریافت جایزه‌ی امی شده و قصد دارد تا پایان جشنواره یک رکورد تاریخی دیگر را نیز بشکند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در روز شنبه سریال درام Game of Thrones «بازی تاج و تخت» توانست نه جایزه‌ی امی را کسب کند. سال قبل پس از پایان مراسم، سریال Game of Thrones با دریافت ۲۶ جایزه با دو سریال The West Wing و Hill Street Blues «پلیس خیابان هیل» برابری کرد؛ اما در روز گذشته‌ی جشنواره با دریافت نه جایزه خودش را از این دو سریال جدا کرد؛ سریال Game of Thrones تا به حال در مجموع موفق به کسب ۳۵ جایزه‌ی امی شده است.

در روز گذشته قسمت نهم سریال به نام Battle of the Bastards «نبرد حرامزاده‌ها» عالی عمل کرد و موفق شد چهار جایزه کسب کند. چهار جایزه‌ مربوط به بخش‌های جلوه‌های بصری، ویرایش، میکس صدا و گریم به قسمت نهم سریال Game of Thrones تعلق گرفت. میشل کلاپتون (Michele Clapton) نیز برای طراحی لباس جنگجویان ملکه در قسمت دهم به نام The Winds of Winter «بادهای زمستانی» موفق به دریافت جایزه‌ی طراحی لباس برتر شد.

lly8ibeaeg6qljw3da78

احتمال این که مجموع جوایز دریافتی سریال پس از برگذاری مراسم زنده در ۱۸ سپتامبر بیشتر شود؛ بسیار زیاد هست. Game of Thrones امسال نامزد دریافت ۲۳ جایزه شده است و امید بساری برای دریافت جایزه بهترین سریال درام، بهترین کارگردانی و نمایشنامه دارد. کیت هرینگتون (Kit Harington)، لینا هدی (Lena Headey)، پیتر دینکلیج (Peter Dinklage)، میسی ویلیامز(Maisie Williams) و امیلیا کلارک (Emilia Clarke) برای دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل نامزد شده‌اند، ولی متاسفانه فقط دو نفر از آن‌ها موفق به دریافت جایزه می‌شوند.

با وجود نامزدهای زیاد سریال Game of Thrones به احتمال زیاد موفق به شکستن رکورد سریال Frasier که موفق به کسب ۳۷ جایزه امی شده خواهد شد. با رخ دادن این اتفاق Game of Thrones به موفق ترین سریال درام تاریخ امی تبدیل می‌شود. برنامه‌ی تلوزیونی Saturday Night Live «شنبه شب زنده» با سابقه‌ی پخش بیش از سه دهه و دریافت ۴۷ جایزه، جایگاهی دست نیافتنی دارد. در روز گذشته امی پوهلر (Amy Poehler) و تینا فی (Tina Fey) به صورت مشترک برای میزبانی برنامه‌ی Saturday Night Live موفق به کسب جایزه شدند. برندگان دیگر روز قبل شامل سریال‌های The Man in the High Castle «مردی در قلعه‌ی بالا» از شبکه‌ی آمازون، American Horror Story: Hotel «داستان ترسناک آمریکایی: هتل» و Mr. Robot «آقای ربات» می‌شود.

لیست کامل جایزه‌های سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در پایین می‌توانید مشاهده کنید:

  • بهترین بازیگران برای یک سریال درام
  • بهترین جلوه‌های ویژه بصری: قسمت Battle of the Bastards «نبرد حرامزاده‌ها»
  • بهترین طراحی تولید: قسمت‌های The Broken Man «شکسته مرد»، No One «هیچ کس»، Blood of My Blood
  • بهترین میکس صداقسمت Battle of the Bastards «نبرد حرامزاده‌ها»
  • بهترین گریم (غیر پروتز): قسمت Battle of the Bastards «نبرد حرامزاده‌ها»
  • بهترین گریم (با پروتز): قسمت The Door
  • بهترین طراحی لباس: قسمت The Winds of Winter «بادهای زمستانی»
  • بهترین بدل کاری: راولی ایرلام (Rowley Irlam)

منبع: io9.gizmodo

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.