ادی ردمین برای بازی در فیلم The Trial of the Chicago 7 به کارگردانی آرون سورکین مذاکره می‌کند

1 November 2018 - 15:30

 ادی ردمِین (Eddie Redmayne) در حال مذاکره برای حضور در فیلم Trial of the Chicago 7 به نویسندگی و کارگردانی آرون سورکین (Aaron Sorkin) است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این فیلم براساس محاکمه‌ی ننگین هفت متهم در سال ۱۹۶۹ مطابق اتهامات وارده‌ی دولت فدرال مبنی بر توطئه ساخته می‌شود. این محاکمه از اعتراضات ضدفرهنگی در شیکاگو در سال ۱۹۶۸ ریشه می‌گرفت.

ادی ردمین، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار قرار است نقش تام هِیدن (Tom Hayden)، یکی از بنیان‌گذاران جنبش «دانش‌آموزان برای یک جامعه‌ی دموکراتیک» (Students for a Democratic Society) را بازی کند. این پروژه که محصول کمپانی Amblin Entertainment است توسط آرون سورکین نوشته و کارگردانی می‌شود و مارک پلت (Marc Platt) نیز تهیه‌ی آن را بر عهده دارد.

زمانی در سال ۲۰۰۸ استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) برای ساخت این فیلم ابراز تمایل کرده بود اما پروژه به دلیل اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (Writers Guild of America) به حالت تعلیق درآمد. سورکین در سال ۲۰۱۷ پس از اولین تجربه‌ی کارگردانی خود با فیلم Molly’s Game «بازی مالی» به ساخت این اثر علاقه‌مند شد.

این محاکمه‌ی ننگین همچنین سوژه‌ی مستند Chicago 10: Speak Your Peace محصول سال ۲۰۰۷ به کارگردانی برِت مورگان (Brett Morgen) و نیز داکیو درام (Conspiracy: The Trial of the Chicago 8 محصول سال ۱۹۸۷ به کارگردانی جرمی کاگان (Jeremy Kagan) بوده است.

همچنین باید اشاره کرد که اقتباس سورکین از رمان To Kill a Mockingbird «کشتن مرغ مقلد» نوشته‌ی هارپر لی (Harper Lee) در ماه دسامبر به روی صحنه می‌رود.

منبع:The Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.