مل گیبسون، چارلی هونام و ایزا گونزالس را در Waldo همراهی می‌کند

2 November 2018 - 09:00

به گزارش خبرگزاری هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter)، مل گیبسون (Mel Gibson)، که اخیرا در فیلم کمدی Daddy’s Home 2 «خونه بابا ۲» دیده شده، قرار است با بازیگران فیلم‌های King Arthur: Legend of the Sword «شاه آرتور: افسانه شمشیر» و Baby Driver «بیبی راننده»، یعنی چارلی هونام (Charlie Hunnam) و ایزا گونزالس (Eiza Gonzalez) همراه شود و در فیلم اکشن و جنایی Waldo «والدو» هنرنمایی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم والدو براساس رمانی به نام Last Looks «آخرین نگاه‌ها» و به قلم هاوارد گولد (Howard Gould) ساخته می‌شود و تیم کربی (Tim Kirkby) هم وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت. کربی بیشتر برای کارگردانی چند قسمت از سریال Veep «معاون رئیس‌جمهور» و همچنین قسمت آزمایشی «Fleabag» شناخته می‌شود.

داستان رمان درباره یک کارآگاه سابق است که به خلاف روی می‌آورد. دنباله‌ی این رمان، Below the Line «زیر خط» نام دارد که تابستان سال آینده منتشر خواهد شد. در فیلم شاهد معرفی یک کارآگاه به نام چارلی والدو (با بازی هونام) هستیم که سمت خود را از دست داده و اکنون یک زندگی مینیمالیستی را در جنگل برای خود دست‌وپا کرده است. زندگی معمولی و ساکت او، زمانی که دوباره به کار گرفته می‌شود تا به عنوان یک مامور شخصی، پرونده قتل همسر یک ستاره تلویزیون را بررسی کند، دوباره به هیجان می‌افتد.

اندرو لازار (Andrew Lazar)، کریستینا وایس لیوری (Christina Weiss Lurie) و استیو شینبرگ (Steve Shainberg) در نقش تهیه‌کننده حضور دارند و فیلم‌برداری این اثر هم در اوایل سال میلادی ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

منبع: The Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.