احتمال اکران فیلم «امیر» تا پایان سال جاری

1 November 2018 - 12:00

کارگردان فیلم سینمایی «امیر» در تلاش است تا در صورت پیدا کردن پخش‌کننده مناسب این فیلم را تا پایان سال اکران کند.

نیما اقلیما کارگردان فیلم سینمایی «امیر» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این‌که باید شرایط برای تولید فیلم‌های مستقل فراهم شود، گفت:

در حال حاضر پروژه‌هایی را برای کار دارم اما متاسفانه درگیر شرایط موجود هستم چرا که بیشتر سرمایه‌گذاران به حق دنبال این هستند تا روی فیلمی سرمایه‌گذاری کنند که بازگشت سرمایه آن از طریق گیشه صد در صد باشد.

وی بیان کرد:

ساخت یک فیلم سینمایی با کمترین هزینه در نظر گرفته شده نیازمند یک و نیم میلیارد تومان بودجه است. در چنین شرایطی نیز سیستم سینما یعنی پخش و اکران نیز به دنبال سود بیشتری است و این یعنی توجه به اکران فیلم‌های پرفروش‌تر، که البته این امر یک نگاه کاملا اقتصادی و درست است که از نگاه هنری اصلا منطقی نیست.

این کارگردان سینما توضیح داد:

همین نگاه اقتصادی سبب می‌شود تا سرمایه‌گذاری بیشتر روی آثار گیشه‌ای در سینما باشد. البته نباید این را فراموش کرد که در همه کشورهای دارای سینما با توجه به اهمیتی که به سینمای اقتصادی می دهند، سعی می‌کنند تا سینمای مستقل خود را داشته باشند و هر ۲ را گسترش دهند.

اقلیما بیان کرد:

امیدوارم در شرایطی که تنها بحث اقتصاد و اکران فیلم‌های گیشه داغ است، شرایط مناسب برای اکران فیلم‌هایی مانند «امیر» نیز فراهم شود. البته ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این اثر سینمایی را اکران کنیم.

این کارگردان سینما در پایان گفت: اگر بتوانیم پخش‌کننده مناسب پیدا کنیم، «امیر» را تا پایان سال جاری روی پرده سینما می‌بریم.

منبع: مهر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.