ساخت سریالی از فالکون و سرباز زمستان برای پخش در استریم-سرویس دیزنی

2 November 2018 - 17:47

بر اساس گزارشی از پایگاه‌های خبری Variety و SlashFilm، سریالی تلویزیونی از فالکون (Falcon) و سرباز زمستان (Winter Soldier) اکنون در دستور کار شرکت بزرگ دیزنی برای پخش در استریم سرویس مخصوص آنها قرار گرفته است. با توجه به گزارش، در این مینی سریال‌، آنتونی مکی (Anthony Mackie) و سباستین استن (Sebastian Stan) نقش‌هایشان را از دنیای سینماتیک مارول از سر می‌گیرند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

Variety گزارش می‌کند که نویسنده‌ی این سریال، مالکوم اسپلمن (Malcolm Spellman) نویسنده‌ی Empire است و برخلاف دیگر آثار تلویزیونی Marvel Entertainment، کوین فایگی (Kevin Feige) تهیه کننده‌ی آن است.

استن، اولین حضورش در دنیای سینماتیک مارول در سال ۲۰۱۱ و با فیلم Captain America: The First Avenger «کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو» رقم زد و سپس در فیلم‌های Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان»، Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» و فیلم چهارم و بدون عنوان انتقام جویان حضور داشته و خواهد داشت.

جدای از این، قبلا گزارش شد که سریال‌های تلویزیونی از لوکی (Loki) و اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) برای پخش در استریم سرویس دیزنی در حال ساخت هستند. بعلاوه، اولین لایو-اکشن سریالی از جنگ ستارگان به نام The Mandalorian نیز قرار است از این استریم سرویس پخش شود.

این سرویس پخش جدید دیزنی که محلی استثنائی برای تماشای آخرین لایو-اکشن‌ها و انیمیشن‌های ساخته‌ی دیزنی و پیکسار (Pixar) است، از سال ۲۰۱۹ شروع به کار خواهد کرد و شامل انیمیشن‌های مورد انتظاری مثل Toy Story 4 «داستان اساب‌بازی ۴»، دنباله‌ی انیمیشن Frozen «یخ زده» و ریبوت The Lion King «شیر شاه» و بسیاری فیلم زیبای دیگر که دیزنی تدارک دیده است، می‌شود. شرکت بزرگ دیزنی همچنین سرمایه‌گزاری قابل توجهی نیز برای ساخت فیلم‌های اصلی، مجموعه‌های تلویزیونی، فیلم‌های کوتاه و دیگر محتوای منحصر بفرد خود کرده است. مضاف بر این، این سرویس یک آرشیو قابل توجه از فیلم‌های دیزنی و پیکسار و Disney Channel، همچنین Disney Junior و برنامه‌های تلوزیونی Disney XD آماده کرده است. گفته شده است که حدود ۵۰۰ فیلم و ۷۰۰۰ قسمت سریال تلویزیونی در این استریم سرویس در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.